کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بهینه سازی Ram و افزایش سرعت در اندروید

کیــاوش | چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ

بهینه سازی Ram و افزایش سرعت در اندروید

 

 اپلیکیشن Memory Booster به شما کمک می کند تا مشکل کمبود حافظه Ram و کند بودن دستگاه خود را حل کنید. این اپلیکیشن با خالی کردن حافظه اشغال شده توسط نرم افزار های مختلفی که اجرا کرده اید، میزان حافظه رم گوشی شما را بهینه سازی کرده و باعث افزایش سرعت اسمارت فون اندرویدی شما می شود.

پس اگر احساس می کنید که سرعت گوشی خود نسبت به روزهای اولیه خریدش کاهش یافته است می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و نصب Memory Booster به اندروید خود سرعت ببخشید.

  • کیــاوش

دانلود Tictoc – Free SMS & Text 4.0.10 - دانلود مسنجر تیکتوک اندروید

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

 

Tictoc – Free SMS & Text 4.0.10 مسنجر رایگان ارایه شده برای سیستم عامل اندروید است. بیش از 13 میلیون کاربر از این اپلیکیشن برای ارسال پیام رایگان استفاده میکنند. نکته جالب توجه این که Tictoc برای دسکتاپ نیز ارایه شده است، بنابراین میتوانید از کامپیوتر خود نیز به چت و گفتگو با دوستان خود بپردازید.

نسخه : 4.0.10

  • کیــاوش

دانلود فیلم شهر موشها 2 با کیفیت بالا و عالی و لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم شهر موشها 2 

دانلود مستقیم فیلم شهر موشها 2 

دانلود رایگان فیلم شهر موشها 2 

دانلود فیلم شهر موشها 2 با لینک مستقیم و رایگان

 

  • کیــاوش

همه چیز درباره «دارک وب»: شبکه‌ی مخفی خلافکاران اینترنتی

کیــاوش | سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

اینترنت شبکه‌ی گسترده‌ای است که با تکنولوژی‌های فعلی همه چیز اعم از افراد و شبکه‌های مختلف در آن قابل پیگیری هستند. اما در حال حاضر شبکه‌ای ناشناس با نام «دارک وب» وجود دارد که همه‌ی فعالیت‌های آن غیر قابل ردیابی و شناسایی است.

  • کیــاوش

ترفند حذف تبلیغات موجود در نرم افزار و بازی های اندروید

کیــاوش | يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

ترفند حذف تبلیغات موجود در نرم افزار و بازی های اندروید

حتما شما نیز با تبلیغاتی که درون برخی از بازی ها یا نرم افزارهای سیستم عامل اندروید موجود است، برخورد داشته اید.

تبلیغات موجود در برخی بازی و نرم افزار های رایگان علاوه بر اینکه مزاحمت انگیز هستند، باعث مصرف حجم اینترنت شما نیز می شوند.اما برای مقابله و حذف اینگونه تبلیغات از چه ترفندی استفاده کنیم؟

یکی از راه های مقابله با اینگونه تبلیغات، استفاده از نرم افزاری به اسم Adblock Plus می باشد.این نرم افزار با استفاده از لیست های مسدود خود، نمایش تبلیغات را در برنامه های اندروید را مسدود کرده و باعث جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه های رایگان و همچنین در وب سایت ها می شود.

  • کیــاوش

آموزش بکاپ گیری از کلیه اطلاعات موجود در گوشی های اندروید

کیــاوش | چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

آموزش بکاپ گیری از کلیه اطلاعات موجود در گوشی های اندروید

 مسلما هیچ کاربری دوست ندارد اطلاعات خود را از دست رفته ببیند. اما راه محافظت از اطلاعات گوشی در مقابل از دست رفتن آن چیست؟

 یکی از معمول ترین روش ها برای حفاظت از اطلاعات، بکاپ یا گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی است.

در این پست می آموزید که چگونه از کلیه اطلاعات موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی خود بکاپ تهیه کرده و در مواقع ضروری بکاپ را بازگرادنی یا Restore کنید.

در ادامه با من همراه باشید.

  • کیــاوش

آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool

کیــاوش | سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

 

برای عکسبرداری حرفه ای از پنجره های ویندوز نرم افزار های بسیاری وجود دارند. اما جالب است بدانید که در خود ویندوز یک ابزار پیشفرض به اسم Snipping Tool وجود دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به صورت های مختلف از صفحه نمایش عکسبرداری کرده و پس از آن تصاویر را ویرایش و ذخیره کنید.

در این مطلب نحوه عکس گرفتن از محیط ویندوز را با استفاده از ابزار snipping tool شرح خواهیم داد که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از این آموزش دیدن کنید.

  • کیــاوش

ترفند پیدا کردن گوشی گم شده در حالت سایلنت

کیــاوش | سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۶ ب.ظ

 همه میدانیم که وقتی گوشی خود را در منزل یا محل کار گم می کنیم ساده ترین راهی که برای پیدا کردن آن به ذهنمان خطور می کند، زنگ زدن به گوشی و استفاده از صدای رینگتون برای پیدا کردن آن است.

اما اگر گوشی در حالت سایلنت بود با وجود بی صدایی چگونه آن را پیدا کنیم؟

برای پی بردن به پاسخ سوال بالا کافیست در ادامه با ما همراه باشید زیرا در این ترفند قصد داریم نحوه پیدا کردن گوشی اندرویدی گم شده در حالت سایلنت را با استفاده از برنامه  Ring My Droid آموزش دهیم.

  • کیــاوش

آموزش فعال سازی گزینه USB Debugging در اندروید

کیــاوش | سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ

 USB Debugging یکی از گزینه های پرکاربرد برنامه نویسان و توسعه دهندگان اندروید ی می باشد. اما این گزینه فقط مخصوص برنامه نویسان نمی باشد و شما برای روت کردن گوشی , استفاده از adb , نصب کاستوم رام ، اتصال و تبادل اطلاعات گوشی با کامپیوتر و … میبایست گزینه USB Debugging را فعال کنید.

در این مطلب نحوه فعال سازی USB Debugging و دسترسی به Developer Options را در نسخه های مختلف اندروید قرار داده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از این آموزش استفاده کنید.

  • کیــاوش

اجرای سیستم عامل فایرفاکس در اندروید

کیــاوش | يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

 

 

 

 همانطور که بسیاری از شما میدانید، شرکت موزیلا علاوه بر داشتن مرورگر پر طرفدار فایرفاکس ، دارای یک سیستم عامل تلفن همراه به اسم Firefox OS نیز می باشد. اما نکته جالب در رابطه با این سیستم عامل این است که شما می توانید سیستم عامل فایرفاکس را بدون از بین بردن اندروید و تنها با استفاده از اپلیکیشی به اسم B2GDroid بر روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید.

  • کیــاوش

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول