کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

Windows 10 Pro RTM VOL x86/x64 نسخه نهایی ویندوز 10

کیــاوش | شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

 

 

مایکروسافت در تاریخ 7 مرداد 94 نسخه‌ جایگزین ویندوز 8.1 را با نام ویندوز 10 به صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شمار می‌رود.

  • کیــاوش

غیر فعال کردن ارسال بروزرسانی ها به دیگران در ویندوز 10

کیــاوش | شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

 یکی از قابلیت های پیش فرض ویندوز ۱۰ این است که مایکروسافت از اتصال اینترنتی شما برای اشتراک گذاری به‌روزرسانی‌ها به سایر کاربران بهره می‌گیرد.به زبان ساده تر کاربران دیگر می توانند به جای سرور مایکروسافت، از سیستم شما برای دریافت بخشی از آپدیت ها استفاده کنند که این کار باعث افزایش سرعت در دریافت آپدیت آنها می شود.

  • کیــاوش

آموزش تصویری حذف اکانت واتس اپ

کیــاوش | جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ

واتس اپ ، یکی از محبوب ترین پیام رسان های مورد استفاده توسط کاربران تلفن های هوشمند می باشد که با استفاده از آن می توانید پیام متنی و صوتی و … را به صورت رایگان و از طریق اینترنت ارسال کنید.

اما اگر بنا به دلایلی دیگر مایل نیستید از این پیام رسان استفاده کنید، با ما همراه باشید تا نحوه حذف اکانت واتس اپ را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم.

  • کیــاوش

دانلود سریال دندون طلا - قسمت یک

کیــاوش | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

دانلود قسمت اول سریال زیبای دندون طلا با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم از سرور سایت و با فرمت MP4

قسمت 1 اضافه شد

 

کارگردان: داوود میر باقری | موضوع: طنز، اجتماعی | سال تولید: 1394

تعداد قسمت ها: 9 قسمت | مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه

فرمت: MP4 | حجم: 557 + 300 مگابایت

خلاصه داستان:

نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سعد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می گذارد و به قهوه‌خانه‌ای پناه که پاتوق عده‌ای از لات و لوت‌های شهر است، صاحب قهوه‌خانه شخصی است به نام قنبر دیزلی به نیر پناه می‌دهد و …

 

بازیگران:

مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی، علی فتحعلی، باران کوثری و …

  • کیــاوش

قابلیت سنجش ضربان قلب سامسونگ برای دیگر گوشی های اندروید

کیــاوش | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

آخرین پرچمداران سامسونگ مجهز به حسگر تشخیص ضربان قلب (Heart rate) در پشت خود هستند که با بازکردن برنامه S Health و گذاشتن انگشت بر روی این سنسور، می‌توانید تعداد ضربان قلب در دقیقه را دریافت کنید.

اما جالب است بدانید که یک برنامه مشابه برای سنجش ضربان قلب وجود دارد که کاربر را قادر می‌سازد تا با بهره‌گیری از دوربین گوشی هوشمند خود، تعداد ضربان قلب را اندازه‌گیری کند.

  • کیــاوش

حل مشکل تایپ فارسی آدرس سایت ها در مرورگر فایرفاکس

کیــاوش | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ

 آموزش آپدیت مرورگر فایرفاکس به آخرین نسخه ی موجود

 

حتما تا حالا برای شما نیز پیش آمده که بخواهید یک آدرسی مانند google.com  را در نوار آدرس مرورگر ، به اشتباه عبارت " لخخلمث.زخئ " تایپ کرده باشید. این اشتباه چه برای کاربران حرفه ای که تند تایپ می‌کنند و چه برای کاربران مبتدی که به هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه می‌کنند پیش می‌آید.

اما برای جلوگیری از رخ دادن مکرر این اشتباه از چه ترفندی استفاده کنیم؟

 یک راه ساده برای رفع این مشکل در مرورگر فایرفاکس وجود دارد و آن هم استفاده از یک افزونه به اسم Input Language Assistant است. پس از نصب این افزونه، هنگامی که قصد داشته باشید یک آدرس را تایپ کنید، زبان سیستم به طور خودکار انگلیسی شده و دیگر این اشتباه رخ نخواهد داد.

  • کیــاوش

دانلود سریال True Detective

کیــاوش | سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

..:: دانلود سریال فوق العاده جذاب و تماشایی True Detective ::..

..:: لینک مستقیم ، قسمت 07 فصل دوم اضافه شد ، کیفیت بسیار عالی ::..

..:: کیفیت 720p  ::..

 دانلود سریال True Detective

 

نام سریال : True Detective
ژانر : اسرارآمیز ، جنایی ، درام
کارگردان : Nic Pizzolatto
بازیگران : Matthew McConaughey ، Colin Farrell ، Woody Harrelson
امتیاز IMDB از 10 : 9.3
محصول کشور : آمریکا
سال تولید : 2014
زبان : انگلیسی
زمان : 55 دقیقه
کیفیت : 720P ، 480P

خلاصه داستان : داستان فصل دوم در کالیفورنیا رخ می‌دهد. جایی که سه کاراگاه و یک تبهکار با یکدیگر همکاری می کنند تا پرده از قتلی مخوف که زندگی همه‌ی آنهارا تحت تاثیر قرار داده، بردارند. محوریت این فصل از سریال در مورد زنان سخت‌کوش، مردان بد و تاریخ مخفی سیستم حمل و نقل ایالات متحده آمریکاست.


 http://8pic.ir/images/w285o3i5gqwo0qa2rlst.jpg

  • کیــاوش

روشن بودن Wi-Fi اندروید در کنار صرفه جویی در مصرف باتری

کیــاوش | دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 

 

بیشتر کاربران اندروید از به اتمام رسیدن سریع شارژ باتری تلفن هوشمند خود ناراضی هستند.یکی از دلایل تمام شدن سریع باتری اندروید،روشن بودن Wi-Fi دستگاه به صورت تمام وقت است که بخش زیادی از انرژی ذخیره شده در باتری را مصرف می‌کند.

اما چگونه در کنار روشن بودن Wi-Fi ، در مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنیم؟

در مطلب امروز قصد داریم اپلیکیشن WiFi Automatic را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم. با استفاده از این برنامه می توانید برای روشن یا خاموش شدن Wi-Fi دستگاه خود یکسری قوانین را تعیین کرده و در مصرف باتری گوشی صرفه جویی کنید.

  • کیــاوش

آموزش روت کردن گوشی با استفاده از نرم افزار iRoot در کامپیوتر

کیــاوش | يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

آموزش روت کردن گوشی با استفاده از نرم افزار iRoot در کامپیوتر

 

 روت کردن اندروید به معنای دسترسی ریشه ای به فایل های سیستمی و استفاده ی کامل از سخت افزار گوشی است.پس از روت کردن گوشی می توانید به یکسری امکاناتی که در حالت عادی در اختیار شما قرار نمی گیرد، دسترسی داشته باشید.

در مطلب امروز آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از نسخه کامپیوتری نرم افزار iRoot را خدمت شما کاربران گرامی منتشر خواهیم نمود. برای مشاهده این مطلب در ادامه با ما همراه باشید.

  • کیــاوش

ترفند کپی کردن متن پست های اینستاگرام

کیــاوش | چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

 instagram , اینستاگرام , برداشتن متن های موجود در اینستاگرام ,  کپی متن های اینستاگرام , متن اینستاگرام , نسخه مود شده اینستاگرام

بدون شک در کنار تمام جنبه‌های تصویری اینستاگرام، گاهی با متن‌های بسیار زیبایی در زیر عکس‌ها یا کامنت‌ها مواجه می‌شویم. اگر بخواهید متن‌های موجود در پست های اینستاگرام را کپی کنید احتمالا خواهید فهمید که نرم‌افزار اینستاگرام چنین امکانی را به شما نمی‌دهد.

اما با چه ترفندی متنِ پست های اینستاگرام را کپی کنیم؟

ساده ترین راه برای کپی کردن متن ها ، استفاده از نسخه وب اینستاگرام می باشد. در ادامه به چگونگی انجام این آموزش بیشتر خواهیم پرداخت.

 

  • کیــاوش

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول