کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود ES File Explorer File Manager 4.0.2.2 - مدیریت فایل در اندروید

کیــاوش | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

ES File Explorer File Manager 4.0.2.2 نرم افزار مدیریت فایل ها برای گوشی و تبلت شما . این نرم افزار که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران اندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

نسخه : 4.0.2.2

 

  • کیــاوش

آموزش نصب 6 اکانت تلگرام در یک گوشی

کیــاوش | شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

 

سلام خیلی از دوستان شاید نمی دونن که میشه 6 تلگرام همزمان داشته باشن . مثل لاین که چند نسخه رنگی براش پیدا شد و بیشتر افراد دو اکانت یا بیشتر برای خودشون داشتن. حتی تو بیتاک هم سه اکانت میتونست فرد داشته باشه

امروز با این آموزش و اپ های رسمی تلگرام به شما یاد میدم که چطوری 6 تلگرام همزمان یا حتی دو - سه - چهار و پنج تا فعال داشته باشید

 

با من همراه باشید.

  • کیــاوش

دانلود برنامه تلگرام فارسی اندروید Telegram Farsi 3.1.4

کیــاوش | شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ

 

توضیحات :

اپ پیام رسانی تلگرام با تمرکز بر سرعت و امنیت. فوق العاده سریع، آسان و رایگان.

دقت فرمایید این نسخه ی غیر رسمی میباشد.

این برنامه از API قدرتمند و ایمن تلگرام استفاده میکند و یکی از صدها برنامه ای است که از این API استفاده میکنند.
با استفاده از این اپ می توانید با بیش از 200 نفر چت گروهی انجام داده و با هر شحص ارتباط برقرار کنید. به علاوه می توانید به اشتراک گذاری تا 1 گیگابایت ویدئو بپردازید، تصاویر مختلف را از روی وب ارسال کنید و هر فایل رسانه ای را که دریافت کرده اید برای دیگران ارسال کنید. تمام پیام ها در فضای ابری شما قرار دارند بنابراین می توانید به آسانی از هر وسیله ای به آنها دست یابید.
برای افزایش امنیت، چت های امن در این اپ قرار داده شده اند و می توانید بر روی پیام ها رمز قرار دهید که تنها گیرنده امکان خواندن آن را داشته باشد.
تلگرام یکی از جدیدترین ابزارهای ارسال پیام است. برنامه‌ای مشابه واتس‌اپ ولی در جزئیات بهتر است.
تلگرام بسیار سریع، ساده، امن و کاملاً رایگان است. گروه گفتگو با حد‌اکثر 200 نفر درست کنید، ویدئو‌هایی با حجم حد‌اکثر ۱ گیگا‌بایت و عکس‌ها را با جستجو در وب بفرستید. می‌توانید تمام چیز‌هایی که به اشتراک می‌گذارید را در ابرها ذخیره کنید.

 

نسخه : 3.1.4

 

  • کیــاوش

دانلود برنامه تلگرام تالک اندروید Telegram Talk 2.9.1.1

کیــاوش | جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ

 

Telegram Talk به شما اجازه می دهد تا مسنجر تلگرام خود را خصوصی کرده و آن را سفارشی سازید. از این پس به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن با دوستان تلگرامی خود تماس بگیرید و با آن ها حرف بزنید. این برنامه از چندین تم مختلف نیز پشتیبانی نموده که قادر به استفاده از آنها خواهید بود. این برنامه به طور کامل با زبان های انگلیسی و ایتالیایی سازگاری دارد. برنامه یک ابزار اختصاصی برای بهبود مکالمات در مسنجر تلگرام می باشد.

 

نسخه : 2.9.1.1

 

  • کیــاوش

دانلود Callgram 1.2.0 - اضافه کردن تماس صوتی به تلگرام اندروید

کیــاوش | جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

 

با استفاده از برنامه کالگرام Callgram شما میتوانید به تلگرام خود امکان تماس صوتی اضافه کنید و با دوستان خود به صورت صوتی ارتباط برقرار کنید خود تلگرام هنوز این قابلیت را ندارد اما شما با استفاده از کالگرام میتوانید این قابلیت را به مسنجر تلگرام خود اضافه کنید برای اینکه شما بتوانید تماس صوتی بگیرید باید طرف مقابل هم برنامه را نصب داشته باشد.

 

نسخه : 1.2.0

 

  • کیــاوش

با تکان دادن گوشی ، دستگاه اندرویدی خود را قفل کنید

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

 

 اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از قفل کردن مکرر گوشی اندرویدی خود با استفاده از کلید پاور خسته شده اید، شاید قفل کردن گوشی به وسیله ی تکان دادن برای شما یک ترفند خوب باشد.

در این ترفند تصمیم داریم با معرفی یک برنامه رایگان اندرویدی، نحوه قفل کردن گوشی را به وسیله ی تکان دادن یا Shake خدمت شما معرفی کنیم.

برای مشاهده این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

  • کیــاوش

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول