کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۲۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود Castle Clash 1.2.75 – بازی کستل کلش اندروید + دیتا

کیــاوش | پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

 

Castle Clash 1.2.75 کستل کلش بهترین بازی استراتژیک ارایه شده برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی معروف IGG.COM در مارکت اندروید منتشر شده است. در این بازی باید با ساخت قلعه و استراتژی های مختلف با دشمنان به مبارزه بپردازید تا پیروز شوید. علاوه بر این باید یک ارتش قدرتمند از قهرمانان و موجودات افسانه ای بزرگ و کوچک ساخته و به مقابله با دشمنان بپردازید. Castle Clash امتیاز خوب 4.6 را در گوگل پلی ثبت کرده است. کاربران عزیز توجه داشته باشند که این بازی برای اجرا نیازمند اینترنت است.

 

ورژن / نسخه : 1.2.75

حجم فایل : 85 مگابایت

  • کیــاوش

دانلود ویس گرام Voicegram 1.0 اضافه کردن تماس تصویری به تلگرام

کیــاوش | پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

ویس گرام Voicegram 1.0 نسخه ویرایش شده مسنجر تلگرام است که با تغییرات نسخه اصلی برنامه این نسخه ایجاد شده از جمله قابلیت های که به این نسخه اضافه شده است میتوان به قابلیت ایجاد تماس صوتی و تماس تصویری اشاره کرد در کل دارای تمام امکانات مسنجر تلگرام است و امکان جدیدی به آن نیز اضافه شده …

ورژن / نسخه : 1.0

حجم فایل : 13 مگابایت

  • کیــاوش

لاکی پچر Lucky Patcher 5.7.6 نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید.

در بعضی از برنامه ها هم میتوانید به صورت رایگان خرید کنید خرید کامل برنامه های درون پرداختی و…

ورژن / نسخه : 5.7.6

حجم فایل : 4.5 مگابایت

  • کیــاوش

مستقیم سازی لینک های آپلودسنترها

کیــاوش | پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

 

امروزه اکثر کاربران اینترنت برای دانلود با لینک‌هایی از سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل ( آپلود سنترها ) سر و کار دارند، این سایت‌ ها فایل‌ ها را به دو صورت در اختیار درخواست کنندگان برای دانلود قرار می‌دهند. حالت اول برای بازدیدکنندگان مهمان و بصورت رایگان، حالت دوم برای کاربران حرفه ای و مشتریان سایت که اقدام به تهیه اکانت های Pro و خرید اشتراک کرده اند که مطمئناً تهیه‌ی اکانت و خرید اشتراک از تمامی آپلودسنترها برای دانلود بدون محدودیت نه عقلانی است و نه مقرون به صرفه و اینکه کاربر دقیقاً نمی داند که در طول یک ماه و یا بیشتر با کدام سایت بیشتر سر و کار خواهد داشت و اینکه بیشتر از چه آپلود سنتری، دانلود خواهد کرد .

  • کیــاوش

آموزش ساخت کانال در تلگرام

کیــاوش | پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

سلام .

توضیحات : در نسخه جدید یعنی 3.2 امکانی به جای Broadcast تلگرام قرار گرفت به اسم کانال ( در وایبر هم همچین چیزی قرار گرفت که خدا رو شکر وایبر ترکید و افراد بزرگ ترین کوچ در اینترنت و انجام دادن ) خب این امکان هستش که شما میتونید یه کانال بسازید با لینک ، عکس ، مدیریت کامل و ...

پینوشت: اینطوری که تلگرام پیش میره واقعا داره جای همه مسنجر ها و میگیره و واتس اپ نابود میشه

  • کیــاوش

دانلود وی ترنسفر WeTransfer 1.0.5.3 - ارسال فایل‌های بزرگ به راحتی

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

 

وی ترنسفر WeTransfer 1.0.5.3  برای ارسال فایل‌های بزرگ، راه‌های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این راه‌ها مشکلات خاص خود را دارند. به‌طور مثال در ایمیل‌ها نمی‌توانید فایل‌های حجیم را پیوست کنید. سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری هم نیاز به ثبت نام و داشتن حساب کاربری دارند. در این بین، برخی سرویس‌ها هستند که به ساده‌ترین شکل ممکن مشکل شما را حل می‌کنند. «وی ترنسفر» (WeTransfer) یکی از محبوب‌ترین سرویس‌ها ازاین‌دست است. به‌کمک WeTransfer به‌راحتی و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری، فایل‌های حجیم خود را برای ایمیل‌های موردنظرتان ارسال می‌کنید. استفاده این سرویس، هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است. فایل‌های ارسالی شما بعد از گذشت ۷ روز، به‌صورت خودکار از سرورهای WeTransfer پاک می‌شوند.

ورژن / نسخه : 1.0.5.3

حجم : 1.5 مگابایت

  • کیــاوش

دانلود Myket 5.0.3 برنامه مایکت برای اندروید

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

 

مایکت Myket 5.0.3 هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندرویدی ایرانی است. توسعه دهندگان ایرانی به راحتی می توانند برنامه های خود را وارد مایکت کرده و از آمار دانلود و خرید (برنامه های پولی) به صورت لحظه ای باخبر باشند.

مایکت در حال حاضر،‌با در برداشتن بیش از 25000 برنامه، فاصله قابل توجهی با برنامه های مشابه در داخل کشور دارد.
با استفاده از مایکت،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید.

ورژن : 5.0.3

حجم : 4 مگابایت

  • کیــاوش

دانلود بیسفون BisPhone 1.7.2 مسنجر ایرانی اندروید

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

دانلود بیسفون BisPhone مسنجر ایرانی اندروید

 

 

بیسفون BisPhone 1.7.2یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. در بیسفون شما می‌توانید:
- با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان، نامحدود و با کیفیت بالا لذت ببرید.
- نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.
- به راحتی دوستان خود را دعوت کنید تا به بیسفون بپیوندند.
- پیغام‌های آفلاین بفرستید، بیسفون پیام‌های شما را وقتی دوستانتان دوباره آنلاین شوند، به مقصد می‌رساند.

 

نسخه / ورژن : 1.7.2

حجم : 15 مگابایت

  • کیــاوش

دانلود Anar 2.3.1 مسنجر ایرانی انار اندروید

کیــاوش | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ
 
 


انار Anar 2.3.1 یک اپ جذاب ایرانیست و اجازه میده همیشه با دوستانت در تماس باشی. می تونی دوستات رو توی جریان کارهات قرار بدی. مثلا با یکی دو کلیک لمسی می تونی به دوستات بگی که الآن تو پارک داری فوتبال بازی میکنی یا بیرون داری پیتزا میخوری و یا...
خودت هم می تونی در یه نگاه ببینی همه دوستات کجان و دارن چی کار می کنن.
همینطور در هر زمان و هر جا که باشی میتونی به همشون پیام بدی و باهاشون چت کنی.

انار اولین اپِ ارتباطیِ موبایل هست که در ایران ساخته شده. چون ایرانیه، هم سریعه و هم از پایه برای فارسی زبان ها درست شده - یه اپ برای خودمون که به راستی خدماتش برای ما است و مثل خودمون فکر میکنه.

نسخه / ورژن : 2.3.1
حجم : 5 مگابایت
 
  • کیــاوش

دانلود Skype – free IM & video calls 6.5.0.351 – مسنجر اسکایپ اندروید

کیــاوش | يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

 

مسنجر اسکایپ Skype - free IM & video calls 6.5.0.351 را حتما میشناسید، محبوبترین برنامه تماس اینترنتی در سرتاسر جهان، برنامه ای که برای اکثر پلتفرم ها ارایه شده و بیش از 500 میلیون کاربر دارد. Skype از مشهورترین سرویس های تماس تصویری است که به شما امکان می دهد تا با استفاده از اینترنت با کسی که از سرویس اسکایپ استفاده می کند تماس تصویری داشته باشید. این سرویس بر روی رایانه ، آیفون و سایر مدل ها قابل استفاده است.

نسخه / ورژن : 6.5.0.351

حجم : 33 مگابایت

  • کیــاوش

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول