کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

آموزش ساخت کانال در تلگرام

کیــاوش | پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

سلام .

توضیحات : در نسخه جدید یعنی 3.2 امکانی به جای Broadcast تلگرام قرار گرفت به اسم کانال ( در وایبر هم همچین چیزی قرار گرفت که خدا رو شکر وایبر ترکید و افراد بزرگ ترین کوچ در اینترنت و انجام دادن ) خب این امکان هستش که شما میتونید یه کانال بسازید با لینک ، عکس ، مدیریت کامل و ...

پینوشت: اینطوری که تلگرام پیش میره واقعا داره جای همه مسنجر ها و میگیره و واتس اپ نابود میشه

 

این آموزش نیاز به تلگرام نسخه 3.2 به بالا دارد

 

دانلود Telegram / Telegram+ / Lagatgram مسنجر تلگرام برای اندروید


در صورتی که کانال تلگرام مورد نظرتون و ایجاد کردید میتونید در مطلب زیر تبلیغ شو انجام بدید :
 
آموزش :
 
خب وارد تلگرام تون بشید و منو بیارید :
 
http://s6.picofile.com/file/8213813934/telegram_Channel_1.png


روی گزینه New Channel بزنید و وارد بخشش شید :

 
http://s6.picofile.com/file/8213813984/telegram_Channel_2.png
تو عکسی که براتون شماره گذاشتم به ترتیب نشون میدم :

1. اسم کانال
2.عکس کانال
3.توضیحات کانال

این ها بعد از ثبت هم قابل تغییر هستن.

این صفحه و که تایید که به صفحه تنظیم لینک و نوع کانال میرسیم :
 
http://s3.picofile.com/file/8213814034/telegram_Channel_3.png

کانال و بذارید روی Public و لینک کانال تون و بذارید ( بهتره با حرف بزرگ نباشه اولش و فارسی ننویسید )

شما باید یکی از مخاطبین تون و بذارید و تا کانال ساخته بشه :
 
http://s3.picofile.com/file/8213814068/telegram_Channel_4.png
خب تایید و بزنید تا ساخته بشه.

وقتی که کانال ساخته شد وارد پروفایل کانال میشیم و بخش مدیریتی و اطلاعاتش :
 

http://s6.picofile.com/file/8213814100/telegram_Channel_5.png

خب بر اساس شماره ها توضیح میدم دوباره :

1. توضیحات گروه
2. لینک گروه ( قابل اشتراک در تمام مسنجر ها ) بزنید روش متوجه میشید
3. اعضا
4. مدیریت ( توضیح داده میشود جهت اضافه کردن مدیر جدید )
5. تغییر در کانال

خب برای اضافه کردن مدیر جدید برای کانال روی Administrators بزنید

 

http://s6.picofile.com/file/8213814142/telegram_Channel_6.png
خب تو این صفحه میتونید مدیبر اضافه کنید و هم پاکشون کنید :

روی Add Administrator بزنید و یکی از مخاطیبن تون و مدیر کنید(برای مدیر کردن حتما باید عضو مخاطبین تون باشه)

پ.ن : دم تلگرام گرم - این کار جهت امنیت و مدیریت بوده که پاک نکنه و خبری نداشته باشی
 

http://s6.picofile.com/file/8213814184/telegram_Channel_7.png

تو بخش پنج که همون تغییرات بودش گفتم بهتون که ماله تغییرات هستش اگر خوشتون نیومد از توضیحات و عکس کانال میتونید عوضش کنید :
 

http://s3.picofile.com/file/8213814226/telegram_Channel_8.png
و حتی حذف !
 
دوستان لطفا کانال زیر که مخصوص اندروید هستش و دنبال کنید :
 
درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۴۳)

سلام من کانال زده بودم قبلا private بوده حالا الان میخوام بزارم public نمیشه link که وارد میکنم sorry this name is invalid
پاسخ:
سلام

شاید گرفته شده این یوزر نیم
اگه من شماره ای داشته باشم ولی اون شخص شماره ی منو نداشته باشه میتونم عضو کانالم کنمش یا نمیشه؟اگه نمیشه باید چیکار کنم ؟
پاسخ:
سلام 

فکر کنم میشه
سلام یکی از دوستای من به تازگی کانال زده کانال فوتبالی که خیلی خوبه دو روز قبل بازی بازی ها رو اعلام میکنه اخبار مهم هم میگه جدول مسابقات هم میرزاده لینکش@soccer432 
ممنون از کانال خوبتون 
سلام من کانال زدم ممبرامم زیاده ولی هیچ کدوم از ادمین هام اد ممبر ندارن یعنی نمیتونن مببر اد کنن نمیدونم چرا تنظیماتم که نداره چیکارکنم 

پاسخ:
سلام

بقیه مدیران در کانال ها نمیتونن کسی و اد کنن
سلام من برای شغلم شمارهای دارم.  ولی این شماره ها در گوشی موبایلم نیست .من چگونه میتونم کانال بزنم با این شماره ها??
پاسخ:
سلام

باید حتما جز مخاطبین تون باشه
سلام 
من کانال رو ساختم اطلاعاتش رو هم نوشتم
ولی میخوام ی کانال باشه که دیگران بتوانند برام پیام بگذارند و من در صورت صحیح دیدن پیامهای ایشان آنها را به کانالم منتقل کنم .میشه راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام :|

نمیشه
سلام خسته نباشید
من یه کانال ساختم که فقط میتونم ١٣نفر رو عضو کنم و هرکاری میکنم بیشتر از اسن بیارم اِرور میده حتی چندین بار تلگرام رو از اول نصب کردم و کانال رو هم از اول ساختم ولی همچنان این اِرور پایرجاست
ممنون میشم اگه کمکم کنید
پاسخ:
سلام

چه اروری میده ؟
با سلام م من میخوام کانال بسازم اما وقتی نام و عکس و توضیحات رو می نویسم ولی هرچی اون تیکه بالایی رو میزنم کار نمیکنه
پاسخ:
سلام

نسخه جدید نصب کنید و اگر ارور میده متن شو بدید

با سلام
بعداز ساختن کانال وانتخاب اعضای کانال،فقط10نفر اعضا پذیرفته میشوندلطفا راهنمایی کنید(ضمنا اپلی کشن موبوگرام استفاده می کنم)
پاسخ:
سلام

میشه لطفا بیشتر توضیح بدید منظورتون و متوجه نشدم !

اپلی کشن چی هستش :| ؟
سلام چه جوری میشه اسم کانالو رو ی فایل صوتی نوشت؟؟
پاسخ:
سلام

باید فایل صوتی و با یه فایل منیجر ویراش کنید

آخرش آدرس کانال و بنویسید :|
کانالو ساختم نمی توانم اعضا اضافه کنم
پاسخ:
سلام

پیامش؟

سلام..من نمتونم کانال بسازم..یعنی قبلش دوتا اینا ساختم بعد حذفش کردم..الان هرکاری میکنم بم میگه too many temp وبعدشم هی میگه.1400دقیقه بع و بازم بعداونوق میزنم دوباره همینه ...و نمیشه ساخت..بعد چنبار همین پیام 1400...15000دقیه  میاد..چکارکنم..ممنون از راهنماییتون
پاسخ:
سلام

واقعا به این مشکل برنخوردم

نظری ندارم
سلام خسته نباشید روزتون بخیر 
من یک کانال دارم اما الان میخوام به کسی بدم  و بعد خودم از کانال بیرون برم ولی نمیشه کانال کلا خذف میشه چیکار باید بکنم راهی هست برای اینکار؟
پاسخ:
سلام

بیرون برید حذف نمیشه

واقعا در مبحث واگذاری کانال نمیدونم چی میکنن ولی باید با سیم کارت بدی بره :)
سلام و خسته نباشید
بنده چهار کانال دارم که دوتاش تونستم با عمومی کردن لینک جوین بگیرم ولی دوتاش نشد
امشب لینک جوین اون دوتایی که قبلا اوکی کرده بودم هم غیرفعال شد و وقتی من از طریق خصوصی کردن و حذف ایدی اقدام میکنم تا لینک جوین بگیرم نمیشه در من از طریق ادد ممبر هم میرم ولی باز لینک جوین نمیده
در ضمن منظورم از خصوصی سازی همون که میرن قسمت بالا سمت راست ادیت رو میزنن و میرن اول ایدی کانالو حذف میکنن و بعد روی گزینه ادیت پابلیک لینک میزنن و روی گزینه پراوایت چنل میزنن و لینک میده اینارو قبلا امتحان کردم و الانم امتحان کردم ولی خالی سیو میده یعنی مث قبل نیس که لینک جوین بده.
خواهشا راهنمایی کنید
شدید تو دردسر افنادم
پاسخ:
سلام

با تلگرام کامپیوتر امتحان کنید

درست میشه
مرسی خیلی سایت باحالی دارین دمتون گرم

پاسخ:
سلام

تشکر

منم دقیقا همین مشکل رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن مشکلم حل شد. شمارشون این بود :9099071112

پاسخ:
سلام

چه مشکلی داشتید؟
معرفی ربات گوتل - اولین موتور جستجوی هوشمند کانال های تلگرام
شما با این ربات می توانید کانال خود را بهتر از قبل در دسترس مخاطبین جدید قرار دهید. همانگونه که مطلعید با زیاد شدن تبلیغات تبادلی عملا این نوع از تبلیغات تاثیر خود را از دست داده و دیگر کار آمد نیست. ربات گوتل به کاربران اجازه می دهد از طریق سرچ در میان کانال های مختلف کانال مورد علافه خود را بیابند.
شما اکنون می توانید به صورت رایگان کانال خود را در این ربات ثبت کنید و چنانچه مایل باشید می توانید با انتشار لینک ربات در کانال خود رنک خود را بالا برده و امکان دیده شدن در اولین سرچ های مرتبط را زیاد کنید.
—------------------------------
با این ربات کانال های مورد علاقه خود را در تلگرام بیابید. https://telegram.me/Channel_Yabbot
سلام
میشه بگید،چطوری میتونم ممبر افزایش بدم؟بجز تبلیغ در کانال های پر بازدید
پاسخ:
سلام

واقعا راهی نیستش

جز همین تبلیغات
ممنون که جواب دادید
ولی بنده با کامپیوتر امتحان کردم بعد با گوشی
هر دوتاش اون مشکلو دارن
پاسخ:
سلام

قطعا نباید داشته باشن

شما اگر میخواید به تلگرام بنده پیام بدید تا راهنماییتون کنم :)

https://telegram.me/Mr_Kiavash
سلام خسته نباشید
من چند تا کانال دارم ولی فقط یکیش لینک join  میده همون مراحلی که نوشتین را امتحان کردم ولی لینک نمیده یعنی وقتی روش کلیک میکنم خالیه و لینک جوین نمیده
ولی برای یکی از کانال هام لینک جوین داد
مشکل چیه؟
پاسخ:
سلام

برو با کامپیوتر ، تلگرام کامپیوتر نصب کن

میتونی تو اطلاعات گروه بخش edit عوضش کنی
درود
بعضی از کانال که رفتم پایین یه قسمتی هست که میزنی یه منو میاد این منو چطور میشه بسازم برا کانالم

پاسخ:
سلام

اگر میشه یک تصویر قرار بدید

منظورتون و نفهمیدم
درود بر شما ادمین عزیز.
لطفن بفرمایید که برای ارسال متن در کانال با مدیریت خود...چگونه میتوان لینک کانال را در بالای نوشته یا زیر نوشته گذاشت تا دوستان بتوانند با کلیک روو آن ...وارد کانال شوند.
از راهنمایی شما سپاسگزارم
پاسخ:
سلام

منظورتون چی هستش؟

ارسال متن در کانال با مدیریت خود
سلام و خسته نباشید فراوان
چجوری میشه کسایی رو ک اورد تو کانال و لفت دادن مشخص کرد؟
پاسخ:
سلام

نمیشه
کانال جدیدم که پابلیک هست خودم 35 نفرمیتونم بیارم بجز این به خیلیا که قبلا پیم میدادم نمتونم بدم.به شما هم نمیشه پیم بدم برای همش یه ارور میده 
u can only send/add mutual contact
باید چیکارکنم؟؟
ادمین دگ برای کانالم اضافه کردم ولی نمتونه ممبر اضافه کنه؟


پاسخ:
سلام

لینک کانال و بدید بهش :)
سلام 
من یک کانال خصوصی زدم تعداد53 تا عضو که شدن گفتن بالینک نمیتونن وارد بشن منم یه کانال دگ پابلیک زدم و همه مطالبمو اوردم اینور بالینک جدید
اما بازم بالینک کسی نمیتونه وارد بشه 
کانال رو میبینن ولی وقتی جوین میزنن ارور میده که کانال قابل دسترسی نیست
میتونین راهنماییم کنین؟ممنون
پاسخ:
سلام

با ایدی من در تلگرام پیام بدید بررسی کنم

https://telegram.me/Mr_Kiavash
سلام میخام کانال خودم رو که قبلاساختم حذف باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام

برید و Delete Channel بزنید :)
با سلام.چرا تلگرام بصورت اتوماتیک کانال تلگرامی که ساختم بعد از اینکه 40 نفر عضو میشوند بلاک میکند؟باید پولی بابت عضو گیری پرادخت کنم؟
پاسخ:
سلام

شما باید از طریق کانال این کار و کنید و تنظیمات و بذارید روزی public
چطور میشه کس دیگه رو هم که ادمین میشه اونم مخاطبینش رو اد کنه
با اصلا نمیشه
یا اینکه شما بیایی بیرون نفر دوم اتومات ادمین میشه یا نه کانال کلن حذف میشه 
لطفا کمک کنین 
پاسخ:
سلام

چرا نشه

شما برید بخش Administrator  > new Administrator

مدیر ب کانال اضافه کنید + باید شماره شو داشته باشید و جز مخاطبین تلگرامتون باشه
سلام
جان عزیزت به این سوالم جواب بده هرچی گشتم جواب نگرفتم
من یه کانال دارم 1200تا عضو داره ولی فقط 200تا از اعضا رو میتونم ببینم کاریش نمیشه کرد که همه رو بشه دید؟ لطفا جواب بدید
پاسخ:
باید همه دیده بشن شما با تلگرام پی سی بیایید
چطوری میتونم لیست کانالهای تلگرام رو ببینم و عضو شم . مثل بیسفون که دسته بندی کرده کانالهاشو تلگرامم همچین امکانی داره آیا ؟
پاسخ:
خیر همچین امکانی نداره
سلام:)یه کانالی هس که من نمیتونم توش جوین بشم.هرچی جوین رو میزنم هیچ تغییری ب وجود نمیاد!چرا اینجوریه؟
پاسخ:
تلگرام تون و آپدیت کنید ، بینید دوستان تون هم همین مشکل و دارن یا نه


سلام بعضی از کانل ها یک گزینه لفت الکی نوشتن که ساختگی هست و برای لفت از کانال باید بری پایین صفحه
پاسخ:
همین الان دیگه آموزش میذارم
پیدا کردم  اون کانالایی که لیو ندارن  .... تو قسمت لیو که باید باشه  بکشید پایین  اخر صفحه است   با اسپیس  بردن پایین نامردا 
پاسخ:
داره
و خیلی راحته
اموزش و امروز میذارم براتون دوستان
  اقا لیو نداره بعضی از کانالا بدبخت شدیم رفت . هی نگو جوین نشدی یه فکری بکن بابا 
پاسخ:
اموزش و امروز میذارم براتون دوستان
آقا کانال هایی که جوین شدیم هم گزینه ترک کانال رو ندارن / خیلی رو مخن / همش هم تبلیغات میفرستن کسی نمیدونه چیکار باید کرد؟
پاسخ:
ریپورت :|

+ تلگرام تون و آپدیت کنید
برا منم یکی از کانال هام leave channel نداره

پاسخ:
عضوش نشدید دوست عزیز
سلام بعضی از کانال ها لیو رو برداشتن . join بودیم تو کانال اما لیو نداره . جدیدن همه دارن برمیدارن لیو رو
پاسخ:
نمیشه برش داشت

شما باید جوین شید و Mute باشه یا نباشه هم فرقی نداره


سلام
بعضی از کانالها گزینه Leave Channel ندارن
چجوری باید از اونا خارج شد؟
تشکر
پاسخ:
امکان نداره نداشته باشن :|

شما لابد وارد نشدید که براتون گزینش فعال نیستش

join بزنید براتون گزینش میاد
سلام چطوری میتونم لینک کانال را روی عکسها ومطالب بزنم
پاسخ:
یعنی روی عکس یا مطالبش ؟ :|

بفرمایید :

http://forum.soft98.ir/thread54460-2.html#post597057
سلام ببخشید چطور میتونم از یک کانال خارج بشم؟
پاسخ:
برید بخش اینفو ی کانال

پایین روی گزینه Leave Channel و بزنید

با قرمز مشخص شده
Mishe amuzsshe chanal tu ios hM tozih bedid?
Akhe ios asan telegramesh in gozineharo nadars updaTe ham kardam nabud
پاسخ:
ببخشید به دلیل این که بنده آی او اس ندارم نمیتونم آموزش و بذارم

شما بنده و اد کنید اگر آموزشی پیدا کردم یا شخصی به خودتون میدمش یا میذارم تو وبلاگ :

https://telegram.me/Mr_Kiavash

شاید برای ای او اس این امکان نیومده باشه و شاید نسخه 3.2 باشه
  • محیا سلطانى
  • سلام ساخت کانال براى IOS هم بگید من که پیدا نکردم 😔
    پاسخ:
    تفاوت خاصی نداره

    این آموزش هم در سافت 98 ارائه شده
    سلام
    ممنون از شما
    پاسخ:
    خواهش میکنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    محبوبـــ کــردن

    کد گوگل پلاس سری اول