کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

روش خرید شارژ سیم کارت های رایتل

کیــاوش | دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

----------------------------------------------------------------------------------------------------

بعضی از کاربران و مشترکین محترم رایتل متاسفانه به دلیل این که کارت شارژ مستقیم وجود نداره باید از راه های طولانی و خیلی خسته کننده استفاده کنن

برای این که راه های بهتر پیدا کنید با ما همراه باشید

 

راهنمای افزایش اعتبار
الف) افزایش اعتبار به روش الکترونیکی
مشترک با انجام شارژ الکترونیکی می تواند 5% شارژ هدیه اضافه دریافت نماید. مشترکین دارای سیم کارت های اعتباری رایتل می توانند به روش های زیر اقدام به افزایش اعتبار خود فرمایند:

  1. دستگاه های خودپرداز بانک ها

    در حال حاضر خرید شارژ رایتل از طریق دستگاه های خودپرداز بانک های سامان، پاسارگاد، رفاه، کشاورزی، آینده، مسکن،ایران زمین، سینا،کارآفرین، پست بانک، اقتصاد نوین، پارسیان و ملت میسر است و به زودی با اضافه شدن سایر بانک ها توسعه خواهد یافت.

  2. درگاه اینترنتی بانک ها

    مشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی بانک های سامان، پاسارگاد، آینده، مسکن، ایران زمین، سینا، پست بانک، اقتصاد نوین، ملت و پرداخت الکترونیک سامان نسبت به خرید کارت الکترونیکی شارژهای 20، 50 و 100 هزار ریالی اقدام نمایند. مشترک با انجام شارژ الکترونیکی می تواند 5% شارژ هدیه اضافه دریافت نماید.
    همچنین در آینده ای نزدیک، درگاه اینترنتی سایر بانک ها نیز امکان خرید کارت شارژهای رایتل را ارائه خواهند داد.

  3. پایانه فروشگاهی (POS)

    مشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل می توانند با مراجعه به پایانه های فروشگاهی بانک های سامان، پاسارگاد، رفاه، آینده، مسکن، سینا، پست بانک، اقتصاد نوین، ملت و پرداخت الکترونیک سامان نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام کنند.

  4. E-Care یا مدیریت حساب

    مشترکان رایتل با مراجعه به سایت رایتل می توانند علاوه بر بهره مندی از خدمات متمایز سرویس E-Care، اقدام به افزایش اعتبار نمایند.

  5. USSD

    مشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل می توانند با استفاده از کد USSD و حساب بانکی خود اقدام به افزایش اعتبار نمایند. به همین منظور کافی است کد #140* جهت اعلام مانده موجودی، کد *141*Pin# جهت شارژ و کد #720* را جهت افزایش اعتبار از طریق سیستم بانک پاسارگاد شماره گیری نمایند.
    راهنمای استفاده از سیستم خرید شارژ از بستر پرداخت امن پاسارگاد

  6. Web Kiosk

    از دیگر روش های شارژ الکترونیکی اعتبار رایتل، استفاده از دستگاه های Web Kiosk بانک کشاورزی است. مشتریان رایتل می توانند با استفاده از هریک از این دستگاه ها، اقدام به شارژ به میزان دلخواه نمایند.

  7. کارت شارژ فیزیکی

    علاوه بر تمام موارد یاد شده، مشترکان می توانند با مراجعه به هریک از مراکز ارائه دهنده خدمات رایتل، دفاتر پیشخوان، و سایر نقاط فروش، نسبت به دریافت کارت شارژ رایتل در مبالغ مختلف اقدام نمایند.


ب) افزایش اعتبار با استفاده از کارت شارژ:

مشترکان سیم کارت اعتباری می توانند با مراجعه به مراکز خدمات رایتل، دفاتر پیشخوان و یا فروشگاه های معتبر، اقدام به خرید کارت شارژ های 20,000 ریالی، 50,000 ریالی و 100,000 ریالی نمایند.

ج) افزایش اعتبار از طریق تلفن گویا

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز تماس مشترکین با شماره رایگان 200 از طریق سیم‌کارت رایتل، وارد منوی مربوطه شده و اقدام به افزایش اعتبار خود نمایند.

نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار:
مشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل می توانند با شماره گیری کد *140# از میزان اعتبار باقی مانده خود اطلاع حاصل نمایند.
همچنین مشترکین می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز تماس رایتل با شماره رایگان 200 از سیم‌کارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط، از میزان اعتبار حساب خود مطلع شوند.

روشهای خرید شارژ رایتل،رایتل،شارژ،روش شارژ کردن سیم کارت های رایتل،سیم کارت های اعتباری رایتل،روشهای خرید شارژ رایتل

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول