کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

دانلود اول مارکت Avval Market 6.0.2 مارکت فارسی اندروید

کیــاوش | جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

دانلود اول مارکت Avval Market مارکت فارسی اندروید تحت نظارت همراه اول

اول مارکت یک فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید است که تلاش دارد بزرگ‌ترین مجموعه از اپلیکیشن‌های ایرانی و غیر ایرانی را برای شما به ارمغان آورد. شما می‌توانید برنامه‌های اول مارکت را به رایگان در گوشی خود دریافت نمایید. اول مارکت را در تبلت خود نصب کنید تا یک فروشگاه با استاندارد جهانی را به زبان فارسی تجربه کنید. ما سریع‌تر اپلیکیشن‌ها را بروز‌رسانی و کامل‌تر از آن پشتیبانی می‌کنیم. به ما بپیوندید.

این اپکلیکشن توسط شرکت همراه اول ساخته شده است و تحت نظارت این شرکت قرار دارد.

ورژن : 6.0.2

 

قابلیت های نرم افزار:

 

  • توضیحات فارسی
  • سرعت دانلود بهتر (بدلیل وجود سرورهای دانلود در کشورمان و درنتیجه پینگ پایین تر )
  • دسترسی آسانتر به اپ های ایرانی
  • تبادل نظرات کاربران فارسی زبان
  • عدم تحریم
  • حمایت از اپ های ایرانی

 

.:: دانلود Avval Market 6.0.2 برای اندروید ::.

 

 

Aval Market apk, Avval Market, اول مارکت, برنامه اول مارکت برای اندروید, دانلود Aval Market برای اندروید, دانلود Avval Market, دانلود نسخه جدید اول مارکت اندروید, نسخه جدید برنامه اول مارکت, نصب اول مارکت در اندروید, ورژن جدید برنامه اول مارکت

صحبت های سازنده :

به علت برخی سیاست ها و تحریمات صورت گرفته ایرانیان از منبع اصلی اپلیکیشنها یعنی گوگل پلی محروم هستند و این موضوع شاید اصلی ترین علت نیاز و به وجود آمدن مارکتهای بومی باشد. البته علتهای دیگری هستند که برخی از یوزها فروشگاه های اپلیکیشن ایرانی همانند اول مارکت را مناسب تر از نسخه های خارجی میدانند به برخی از آنها مختصرا اشاره میکنیم.

پیشه ور مدیرعامل شرکت همراه رسانه موج چشم انداز چهار ساله شرکت همراه رسانه موج این است که در مدت 2 سال اول به عنوان برترین فروشگاه اپلیکیشن موبایل در ایران و در مدت 4 سال به عنوان بزرگترین فروشگاه فروش اپلیکیشن منطقه شناخته شود. همچنین جذب 800 هزار کاربر در سال اول و جذب 2 میلیون کاربر در سال دوم و تبدیل شدن به یکی از دو مارکت اول ایران چشم انداز اصلی این شرکت است.

پیشه ور هدف اصلی شرکت همراه رسانه موج را تولید فروشگاهی متفاوت از فروشگاه های دیگر برای ارائه اپلیکیشن های متفاوت با فرهنگ و نیاز جوانان ایرانی خواند و افزود: خلاء موجود در بازار و عدم وجود فروشگاه های مناسب موجب شد تا شرکت همراه رسانه موج اپلیکیشن های کاربردی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، مذهبی و… ارائه دهد.

توجه داشته باشید :

برای فعال سازی برنامه و دریافت اعتبار باید عدد 1 را به شماره 30703 ارسال نمایید. با این کار مبلغ 10 هزار تومان از حساب شما کسر شده ولی در عوض حساب شما در اول مارکت 100 هزار تومان شارژ خواهد شد. در صورت عدم موجودی کافی به صورت اقساطی از شارژ شما کسر خواهد شد. برای لغو سرویس اول مارکت نیز می‌توانید عبارت 1off را به شماره 30703 ارسال نمایید.
درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۲۴)

سلام برای منم کد نیومده اصلا معلوم نیست ک چ جوریه بالاخره یکی باید باشه ک بتونه راهنمایی کنه دیگه
پاسخ:
سلام

بنده فقط برنامه گذاشتم مثه همه سایت و یا وبلاگ ها

شما به پشتیبانی اول مارکت پیام بدید
سلام من شارژ ده تومنی برای مادرم گرفتم اما گوشی مادرم از این معمولی هاست نرم افزار روی گوشی خودم نصب کردم الان چکار کنم برای راه اندازیش
پاسخ:
سلام

با پشتیبانی تماس بگیرید ما فقط برنامه و منتشر کردیم !
  • کیمیا خطیبی
  • سلام من حدود بیست هزارتومان شارژکردم از طریق اولمارکت بانک ساما اما هدیه ام رو دریافت نکردم برای چه؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام

    با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید !
    سلام اول مارکت عالیه من با هدیع ای که از خود اول مارکت گرفتم کلی برنامه ی خوب خریدم
    سلام
    پاسخ:
    سلام D:
  • مهدی عبدی
  • بابا دو روزه هرکاری میکنم اول مارکتو نمیتونم دانلود کنم کمکم کنید
    ضمنا اگ اول مارکتو نصب نکنم تو قرعه کشی میشه شرکت کرد یا ن؟
    پاسخ:
    سلامم

    لینک هیچ گونه مشکلی نداره !

    نمیدونم بنده ایرانسل دارم از پشتیبانی خوده اول مارکت بپرسید !

    سلام من که از اول مارکت خیلی رازیم و همه ی برنامه هاش برام نصب شده نمیدونم شماها چه مشکلی دارید شاید برنامه ها به همه نوع کوشی ای نخوره اول مارکت نظر شما در این باره چیست جواب بدید
    هرکاری کردم برنامش نصب نشد.
    گوشیمم سالمه.
    لطفا خودتون راهنماییم کنید.


    پاسخ:
    سلام

    باور کنید مشکلی نداره فایل ، نصبش هم مثه همه برنامه ها هستش 1
    سلام برای من هم کد ارسال نشده
    سلام من ده هزار تومان پرداخت کردم پیامک خرید هدیه صدهزارتومانی برام اومد اما دانلود نمیشه. لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام

    اینجا دانلود نمیشه؟
  • حالا هرکی..!!
  • من اعتراضات وسوال مردمو خوندم،حتی به یه مورد هم جواب درست وحسابی ندادین!همش میگین با پشتیبانی تماس بگیرین! الان به من بگین دقیقا شما اینجا چه کاره اید؟ چی‌و پاسخگ‌و هستید؟!! توجیحم کنید ممنون میشم!
    پاسخ:
    دوست عزیز

    ما فقط برنامه و منتشر کردیم ! این یه وبلاگ هستش که من هرچی دلم میخواد میذارم و این برنامه و گذاشتم!!

    آدرس سایت اول مارکت هم :

    https://www.avvalmarket.ir


    میتونید با خودشون حرف بزنید یا برید دادگاه شکایت کنید !

    این نوعی کلاهبرداریه.
    پاسخ:
    سلام

    عزیز ما فقط برنامه انتشار دادیم !
    واقعا برنامه جالب و بدرد بخوریه
    سلام من 13 هزار شارژ کردم و نه با خطم باکسی تماس گرفتم نه پیامکی دادم به کسی نهپیام تبلیغاتی فعال داشتم ولی وقتی به اول مارکت پیام دادم کل شارژمو کشیده تازه پیام اومده به علت نداشتن موجودی به صورت اقساطی از شما کسر میشود این چه وضعشه 
    پاسخ:
    سلام

    ما فقط برنامه و گذاشتم لطفا با پشتیبانی این برنامه تماس بگیرید
    سلام. داخل سایت اول مارکت لیست برندگان قرعه کشی اول مارکت در دورهمی نیست.چطور بفهمیم جزء برندگان هستیم یا نه؟
    پاسخ:
    سلام 

    با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید !
    سلام . برای من کد قرعه کشی نسامده اما 10000تومان در قبضم اضافه شده .وحالا هرکاری میکنم هیچ تلفنی هم پاسخگو نیست .
    خواهشمندم یک نفر جواب بدهد که باید جکار کرد با این کلاهبرداری 

    پاسخ:
    برای فعال سازی برنامه و دریافت اعتبار باید عدد 1 را به شماره 30703 ارسال نمایید. با این کار مبلغ 10 هزار تومان از حساب شما کسر شده ولی در عوض حساب شما در اول مارکت 100 هزار تومان شارژ خواهد شد. در صورت عدم موجودی کافی به صورت اقساطی از شارژ شما کسر خواهد شد. برای لغو سرویس اول مارکت نیز می‌توانید عبارت 1off را به شماره 30703 ارسال نمایید.

    برگرفته شده از http://kiavash.blog.ir

    من همراه اول ندارم واقعا

    با پشتیبانی همراه اول یا اول مارکت تماس بگیرید
    سلام.من اول مارکت رانصب کردم امابه فروشگاه جهت دسترسی به اپ و برنامه نمی توان داشته باشم چرا?
    پاسخ:
    سلام

    با پشتیبانی برنامه اول مارکت مراجعه کنید
    سلام چرا برنامه رو دانلود میکنم بعدش میخوام نصب کنم پیام میده برنامه نصب نشد و گوشیم برنامه اول مارکت رو نصب نمیکنه
    پاسخ:
    سالم هستش 


    من گوشی هوشمند دارم ولی هرچی میکنم اول مارکت دانلود نمیشه.. چیکار کنم بگید لطفا؟؟
    پاسخ:
    سلام

    مشکلی نداره
    سلام من ۱ را به ۳۰۸۰ فرستادم پیغام داد که ۱۰۰۰۰ تومان کسر شد ولی کد قرعه کشی ه نشد! لطفا راهنمایی کنید
    ۲
    پاسخ:
    سلام

    با پشتیبانی خوده سایت اول مارکت تماس بگیرید
    تو رو خدا اشتباه نکنید . فریب نخورید. اول مارکت یک دزد تمام عیاره.توی برنامه قرعه کشی هم اون ماشینا با پول حرام خریده شده. ابتدا شما رو با ده هزارتومن فریب میدن و سپس پشت هم ده هزار تومن در چند نوبت بدون اجازه شما از شما بر میدارند. حتی اگر حسابتان شارژ نداشته باشد به حسابتان منظور میشود و شما بدهکار میشوید بدون اینکه خدماتی دریافت کرده باشید.
    اگر اپایکیشن میخواهید گوگل پلی یا ایران اپس یا همین گلکسی سامسونگ و ... پر از اپلیکیشن مجانیه. فریب دزدی اول مارکت و آقای م.م را نخورید.
    پاسخ:
    سلام

    بنده این و نمیدونستم

    نظرتون جهت آگهی قرار گرفت
    باسلام . هرکاری انجام دادم نتونستم اول مارکت رانصب کنم باخطای فایل خراب روبرو شدم .لطفارهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام

    از سایت خودش مجدد دانلود کنید
    من گزینه ١ رو به ٣٠٨٠ پیامک زدم چون از شرایطش اطلاع نداشتم، ولی بلافاصله اول مارکت برام شارژ شد. میخوام کنسل کنم چون نمیدونستم که نسخه اندروید داره، و من نمیتونم استفاده کنم. 
    برای کنسل کردن پیامک شارژ اول مارکت باید چیکارکنم؟
    پاسخ:
    سلام

    زنگ بزنید پشتیبانی خوده همراه اول
    سلام از همه دوستانی که اعتراض خود را منعکس کردند خواهش میکنم در این موضوع با پلیس فتا تماس گرفته شکایت خود را مطرح نمایند تا پیگیری بشه در ضمن لازم به ذکر است اگر همراه اول شریک این دزدی از مردم نیست باید سریع از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کنه و پولهای مردم را مسترد نماید بنده خودم از کارکنان پلیس فتا هستم و انشاالله موضوع با شکایت شما عزیزان پیگیری خواهد شد. ممنون 
    پاسخ:
    سلام

    میشه بفرمایید چی شده ؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    محبوبـــ کــردن

    کد گوگل پلاس سری اول