کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

هک تلگرام را چگونه انجام دهیم ؟

کیــاوش | شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

 

سلام

 

در این مطلب میخوایم یکم درمورد هک تلگرام صحبت کنیم

 

با ما همراه باشید

 

تاریخچه ساخت تلگرام

برنامه ی تلگرام در سال 2013 توسط دو برادر روسی با نام های نیکولای و پاول دورف ساخته شد، دو شخصی که پیش از این مورد نیز توانسته بودند با راه اندازی شبکه ی اجتماعی وی کی برای کشور های روس زبان، محبوبیت بالایی پیدا کنند. پس از آنکه  مدیریت این شبکه ی اجتماعی به دست دولت افتاد، مجبور شدند آن را رها کنند. نیکولای و پاول عقب نکشیده و این بار سعی دیگری کردند، نیکولای سعی در توسعه ی پروتکل MTPROTO که پایه اصلی برنامه ی پیام رسانی است کرده و پاول نیز سعی در تامین هزینه های مالی به کمک پایگاه داده مشهور Digital Fortress LLC کرد،


چگونگی هک تلگرام

جالب است بدانیم پاول دورف، از سال 2013 الی سال 2014 به شخصی که بتواند تلگرام را هک کند، جایزه ای به ارزش 75.000.000 میلیون دلار امریکا خواهد داد، به این شکل که او اعلام کرد روزانه از طرف شخصی به نام پاول با شماره ی (0079112317383)  به شخصی به نام نیک با شماره ی (0079218944725)  یک پیام حاوی یک ایمیل مخفی می فرستد. شخصی که بتواند یک ایمل به ایمیل مخفی موجود در پیام بفرستد یعنی توانسته است، امنیت برنامه ی تلگرام را شکسته و به اصطلاح آن را هک کند. پاول دورف به این مورد نیز اشاره کرده بود که شخصی که ایمیل را ارسال می کند، باید در ایمیلش اطلاعات زیر را درج کند:

  • متن کامل پیام مخفی ارسال شده
  • شماره حساب برای دریافت جایزه هک تلگرام
  • چگونگی انجام نفوذ و هک تلگرام

ترافیک رمزدار حساب تلگرام آقای پاول به صورت عمومی برای دانلود و ذخیره در این لینک وجود دارد.
 

جایزه را چه کسی برد ؟

پس از اتمام این دوسال هیچ شخصی نتوانست به این جایزه دست یابد. یکبار دیگر تکرار می کنم، در سرتاسر کره ی خاکی، شخصی نتوانست این جایزه را تصاحب کند چرا که هیچ هکری نتوانست به نوع رمزگذاری برنامه ی تلگرام و یا عوامل سازنده ی آن دست یابد.

این چالش در سال 2015 با جایزه ای بسیار بیشتر از سال پیش و حالتی ساده تر نیز برگزار شد که مجدد هیچ شخصی نتوانست جایزه و عنوان هکر تلگرام را نصیب خود کند.


توجه

  • به هیچ عنوان فریب افرادی که در فضای مجازی، سعی در فروش برنامه های هک تلگرام می کنند، را نخورید. همچنین برنامه ای وجود ندارد.
  • همواره به یاد داشته باشید، هیچگاه، مجدد تاکید میکنم، هیچگاه تلگرام یا افرادی وابسطه به تلگرام از شما اطلاعات شما یا کد های امنیتی ارسالی از سمت تلگرام را نمی خواهند. پس دقت کنید افرادی که با حساب جعلی یا نام تلگرام سعی در گرفتن این اطلاعات از شما می کنند، نتوانند شما را فریب دهند.
درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۲)

سلام خبلی ممنون از راهنمایی تون😊

سلام عذر میخوام میشه برنامرو به ایمیل من بفرستین؟ ممنون میشم....

پاسخ:
سلام

عزیز تلگرام هک نداره ! ! !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول