کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

مدیریت الکسیر در نبرد کلش رویال

کیــاوش | پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

 

مدیریت الکسیر در نبرد کلش رویال

همانطور که بارها در مطالب آموزشی مختلف اشاره نمودیم و خودتان هم بدون شک متوجه این نکته شده اید که داشتن الکسیر لازم برای فرستادن نیروها در میدان نبرد یکی از مهم ترین موارد در بازی کلش رویال جدای از کارت هایی که در اختیار دارید می باشد. در راهنمای ساختن دک نبرد هم ذکر کردیم یکی از مواردی که در انتخاب کارت ها برای استفاده از آن ها در نبرد باید به آن دقت کنید متوسط الکسیر لازم جهت ارسال نیروهاست. در این تایپیک قصد داریم راه هایی به شما پیشنهاد کنیم که تا حد امکان با کمبود الکسیر در نبردهایتان مواجه نشوید.

 

۱- عدم استفاده از کارت های با هزینه الکسیر بالا بلافاصله پشت هم:

سعی کنید در ارسال کارت هایتان برای نبرد همیشه تعادل را رعایت نمایید و از انتخاب کارت های با هزینه الکسیر بالا پشت یکدیگر خودداری کنید چرا که در این صورت تمام الکسیر خود را از دست داده اید و چنانچه حریف شما از نیروی با سرعت بالایی همانند شاهزاده استفاده نماید بدون شک تا فراهم شدن الکسیر لازم برای شما حداقل یکی از برج هایتان را از دست خواهید داد. پس همیشه سعی کنید که در ارسال نیروها عجله نکرده و کارت های با الکسیر بالا را پشت هم ارسال نکنید.

 

۲- عدم ارسال نیرو برای نابودی نیروهای ضعیف دشمن

حتماً متوجه شده اید که برخی نیروها همانند اسکلت های تنها و یا آرچرهای لول پایین آنقدری قوی نیستند که به تنهایی آسیب جدی به برج های شما وارد نمایند و از سوی دیگر همان برج های شما به تنهایی قادر به نابودی این نیروها خواهند بود. در این مواقع لازم هست که این مسئله را مد نظر داشته و از ارسال بیهوده ی کارتهایتان برای از بین بردن این نیروها جداً پرهیز کنید و الکسیر خود را هدر ندهید.

 

۳- در ارسال کارت ها عجله نکنید

در هنگام آغاز بازی که هنوز نیرویی از سوی حریفتان روانه ی نبرد نشده بهتر است عجله نکنید و حداقل تا زمانی که الکسیر شما به حداکثر مقدار خود برسد صبر پیشه کنید.

 

۴- گاهی دفاع نکردن بهتر از دفاع کردن است!

شاید دیده اید که گاهی مقدار سلامتی برج شما به قدری پایین هست که با کوچکترین صدمه ای نابود می شود و هم چنین به دنبال آن از مجهز بودن حریف خود به نیروهای دوربرد مانند اسپل فایربال آگاه هستید. اگر زمان کمی از بازی گذشته و با چنین شرایطی مواجه شدید کار عاقلانه آن هست که از ارسال نیروهایی برای دفاع از این برج که به شدت آسیب دیده و خودداری کنید و از خیر آن بگذرید و به جای ارسال نیروی دفاعی جهت سد نمودن نیروهای حریف برای نابودی این برج و به هدر دادن الکسیر خود، تمرکز خود را به استفاده از نیروهای تهاجمی برای حمله ای قوی تر به سوی برج دشمن تدارک ببینید.

 

۵- استفاده ی به جا از کارت ها

لازم نیست که همیشه قوی ترین نیروی خود را در هر شرایطی برای دفاع از برج ها ارسال نمایید. مثلاً اگر می دانید که نیرویی با ارتش اسکلت ها قابل نابودیست لازم نیست که از اسپل پرهزینه ای برای نابودی آن استفاده نمایید چرا که در این صورت تنها الکسیر خود را هدر داده اید.

 

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول