کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

نصب همزمان ۵ اینستاگرام در یک گوشی - Instagram 10.1.0

کیــاوش | جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

نصب همزمان ۵ اینستاگرام در یک گوشی

نصب همزمان ۵ اینستاگرام در یک گوشی - Instagram 10.1.0

Instagram برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

با استفاده از برنامه های زیر شما میتوانید همزمان ۵ اینستاگرام را در یک گوشی نصب کنید و استفاده کنید هر برنامه به صورت جداگانه نصب میشود و مشکلی برای حساب قبلی شما ایجاد نمی شود . 

 

 

با این برنامه ها شما میتونید 5 اینستاگرام خودتون و مدیریت کنید
ولی از نظر بنده خوب نیستش چون میتونید با یکی لوگین و هی بیاید و برید و یوزر بسازید
 

نکته : شما میتوانید با اینستاگرام اصلی چندین اینستاگرام داشته باشید 

 

آموزش اضافه کردن اکانت در اینستاگرام

 

.:: دانلود Instagram 1 با حجم 24 مگابایت برای اندروید ::.

 

 

.:: دانلود Instagram 2 با حجم 24 مگابایت برای اندروید ::.

 

 

.:: دانلود Instagram 3 با حجم 24 مگابایت برای اندروید ::.

 

 

.:: دانلود Instagram 4 با حجم 24 مگابایت برای اندروید ::.

 

 

.:: دانلود Instagram 5 با حجم 24 مگابایت برای اندروید ::.

 



برگرفته شده از http://kiavash.blog.ir
شما حتی میتوانید 7 اینستاگرام داشته باشید از طریق مطالب مرتبط دنبال و دانلود کنید
 
مطالب مرتبط :
 
درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۱۳۶)

سلام.ببخشید من4تا اینستا روی گوشیم دارم و الان سه چهار روزی هست ک هیچکودومشون باز نمیشن...چرا؟باید چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

آپدیتشون کنید :)
سلام . میشه لینک اینستایی که سیو عکس داشته باشه بزارید .. ورژن قدیمی بود .. اما خیلی خوب بود .‌ این ۵ تا اینستا سیو عکسش برداشتین چرا
پاسخ:
سلام

از ربات زیر استفاده کنید : 

@instaprofile_bot 
سلام تو رو خدا کمک کنید من با یه شماره دو تا اکانت درست کردم ولی الان اکانت قبلیمو نمیدونم اصلا چی شد پسفوردشم دارم ایا میشه همون اکانت قبلیمو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

خب وارد بشید بش :|
سلام خسته نباشید پنج تاشونم نصب کردم اما به محض ورود برنامه ها متوقف میشن لطفا کمکم کنید.ممنون
پاسخ:
سلام

خوده اینستاگرام جدید این قابلیت و داره لازم نیست این کار و کنید 

من از اینجا اینستاگرام 3 رو قبلا نصب کردم.. الان میخوام بروزش کنم ولی وقتی دانلود کردم جاش نصب نشد و انگار یه اینستا  دیگه نصب شد.چیکار کنم.میخوام اون بروز بشه..جواب بدین 
پاسخ:
سلام

مشکل از فایل نیستش
سلام....میشه بگید چه طور با یه ایمیل دو تا اکانت اینستا درست کنم؟؟؟
پاسخ:
سلام

این کارو و اصلا نکنید !
سلام خسته نباشید
من یه اکانت اینستا دارم ولی میخوام OGاینسنا هم که مدل دیگ اینستا هست نصب کنم ولی هرچقدر به مرحله ثبت اسم رمز میرسم پیغام متاسفانه اینستا متوقف شد به انگلیسی میاد و قطع میشه میشه راهنمایی کنید؟
پاسخ:
سلام 

از طریق instagram.com ثبت نام کنید 

بعدش وارد شید 

سلام شخصی تو اینیستاگرام با عکس و مشخصات من باآبروم بازی کرده و بعدپیج اینیستا پاک کرده آیا میتونیم ازطریق پلیس فتا وشکایت به جای برسم وقتی ایشون پیج دیلت اکانت کرده؟
ممنون 
پاسخ:
سلام

فکر نکنم بشه 
سلام...خسته نباشید...
من نسخه ی جدید اینستا رو دارم..سه سال هم هست که با یک اکانت فعالم..
الان میخام یه اکانت جدید با همون ایمیلی که اکانت اولمو ساختم بسازم..باید از قسمت اد اکانت وارد شم و اکانت جدیدمو بسازم یا باید دوباره sign upکنم؟؟
میخوام وقتی از یه پیجیم میرم بیرون حتمابرای اون یکی log in  کنم نه سویچ اکانت..
ممنون میشم اگه کمکم کنید...
پاسخ:
سلام 
.به خدا نفهمیدم چی شد 
سلام داداش دستم به دامنت من هم با یه شماره دوتا اکانت اینستا نصب کردم الان اکانت اولمو میخوام لوگ این کنم ولی رمز یادم رفته، از طریق اس ام اس رمز اکانتی دومیو میده باید چیکار کنم اکانت اولم برگرده؟ واسه ایمیلمم همین داستان پیش امده یعنی با یه ایمیل و یک شماره اینستا دومی ساخته بودم جفتشو میزنم ولی دومیرو میده اعصاب ندارم الان :D
پاسخ:
سلام

از طریق ایمیل این کارو کن
سلام ببخشید میخوام پیج دومی رو بسازم ولی ایدی و پسورد جدیدد میدم با sorry.you can,t create a new account right now مواجعه میشم باید چیکار گنم
پاسخ:
سلام

یک بار برنامه اینستاگرام پاک کنید

مجدد همین کارو کنید
سلام.اگر من اینستای در حال حاضرو پاک کنم.و ورژن جدیدو نصب کنم.با همون اکانت قبلی میتونم وارد بشم و اینکه عکسام پاک میشه یا نه؟
پاسخ:
سلام

چرا پاک کنید

برنامه دانلود شد نصب و بزنید

هیچی هم نمیشه
من این اینستا7.6.0 رو نصب کردم و میخوام برای 4 اکانت همزمان فعال باشه اولیشو لوگین کردم ولی نمیدونم دومی و سومی رو چ جوری لوگین کنم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

مثه بقیه :|
  • هدیه رضایی
  • سلام ببخشید من گوشی جدید گرفتم اینستاگرام با یکی از شماره هام نصب کرده بودم بعد که اومدم دوباره نصبش کنم نشدچجوری دوباره پیج خودمو نصب کنم؟؟؟؟درضمن الان اصلا اینستا برام نصب نمیشه
    پاسخ:
    سلام

    باید اطلاعات اکانتتون و وارد کنید

    سلام... من با یه شماره دوتا اکانت اینستا نصب کردم الان اکانت اولمو میخوام لوگ این کنم ولی رمز یادم رفته، از طریق اس ام اس رمز اکانتی دومیو میده باید چیکار کنم اکانت اولم برگرده؟!
    پاسخ:
    سلام

    از طریق ایمیل اقدام کنید
    سلام من دو تا اینستا نصب کردم یکی اصلی یکی هم نه، اون یکی ک اصلی نیست رو میشه اپدیت کرد؟؟؟ چطوری اپدیتش کنم بگید لطفا
    پاسخ:
    سلام

    آپدیت نمیشن اون ها
    سلام 
    من در یه اینستا دوتا اینستاگرام نصب کردم با شماره های مختلف که خود به خود اون اینستا گرام ظرف یگ روز یه پیغام میده پاین مینویسه اوکی بعد هر کاری میکنم کلن از گوشیم حذف میشه و پیدا نمیکنم ولی اکانت سالم حذف دلت نشده با اون یکی اکانتم نگاه میکنم پستام هم هست میان کامنت میزارن ولی پیدا نمیکنم کجا رفته بی زحمت اگه مبشه کمکم کنید این دومین بار که این اتفاق افتاده ظرف دو روز 
    پاسخ:
    سلام

    منظورتون و اصلا نفهمیدم !
    سلام خسته نباشید
    من حدود 6ماهه پیش از پیجه اصلیه اینستام لوگ اوت کردم بعد پشت سرهم چنا اکانت اضافی ساختم و میل های الکی دادمو وارد شدم. همون 6ماهه پیش خارج شدم و دیگه نرفتم و فقط به پیجه اصلیم سر زدم و حتی اسمه اون پیج ها و پسوردشون هم گم کردم. ایا اسمه اون پیج ها به اینستای مخاطبین گوشم قسمت فایند فرند اینستاشون رفته؟؟؟ینی اون پیج های فیک رو میبینن؟راستی هیچ پستی نذاشته بودم در اون ها
    پاسخ:
    سلام

    اگر شماره ی خودتون و نزده باشید خیر نمیتونن ببینن
    سلام میخواستم بدونم کسی میتونه با داشتن شماره،از اکانت اینستای من یکی هم واسه خودش درست کنه و هر فعالیتی که من میکنم رو ببینه
    پاسخ:
    سلام

    خیر
    سلام من چندتا اکانت با ایمیل های مختلف درست کردم ولی برای هیچکدوم شماره ندادم سوالم اینه که آیا اگه کسی شماره ی منو داشته باشه متوجه نمیشه که این اکانتها مال منه؟؟ یعنی تو اون قسمتی که مخاطبایی ک اینستا دارن رو نشون میده،پیج من رو هم براش نشون میده؟
    پاسخ:
    سلام

    اسم خودتون ونذارید متوجه نمیشن
    سلام من اینستامو پاک کردم اما میخوام دوباره پیج خودمو بیارم کمکم کنید لطفا
    پاسخ:
    سلام

    خب لوگین کنید :|
    سلام یعنی با اپدیت اینستا هم زمان چند اکانت مدیریت کردن فرق داره؟
    مثلا من 4 تا اکانت دارم کسی متوجه میشه اکانتام کدوماست؟
    پاسخ:
    سلام
    بله فرق داره 

    کسی نمیفهمه
    سلام من برنامه    og insta        رو دانلود کردم ولی میخوام نصب کنم میگه متوقف شده علتش چیه چراااانصب نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام

    بهتره از این مطلب آموزش و یاد بگیرید :

    http://kiavash.blog.ir/post/255/add-instagram-account
    سلام.من توی اینستا یه اکانت ساخته بودم ولی اسم خودم رو نداده بودم و هیچ پستی هم نذاشتم.فقط دو نفر رو فالو کردم.یکی رو هم فالو و سریعا آنفالو کردم.اون نفر احساس میکنم که اکانت منو هک کرده چون دیگه نمیتونم وارد صفحم بشم.درضمن من موقه بازکردن اکانت شماره تلفن ندادم و ایمیل الکی دادم.این صفحه اصلا برام مهم نیس.فقط میترسم که اون طرف با این اکانت سوء استفاده کنه.من میتونم بیخیال این پیج بشم یا اینکه بعدا سوء استفاده های اون هکر میفته گردن من؟
    پاسخ:
    سلام

    چه پیامی موقع ورود به صفحه دریافت میکنید ؟

    خیر نمی افته
    دادا خیلی اقا مرسی حله . ممنون.
    درود بر شما من گوشیم سونی اکسپریا هستش فقطم میخوام یک اکانت اضافه از اینستا گرام داشته باشم ولی نمیدونم چکار کنم و چطوری؟ 
    پاسخ:
    سلام

    یکم فکر کن میشه
    من یه  سوال مهم دارم ولی طولانی چطور بپرسم
    پاسخ:
    سلام

    تلگرام من :

    http://telegram.me/kiavash_miraghaie

    پیام بدید
    سلام  
    چند وقت پیش پسوردمو دادم به یکی برای اینکه کاریو برام انجام بده وخودم نمیتونستم.
    ایا امکان این وجود داره که بفهمم از صفحه ی من خارج شده یا نه؟
    پاسخ:
    سلام

    خیر
    سلام وقت بخیر ببخشید ایا میشه روی گوشیه ایفون هم دوتا اینستاگرام نصب کرد اگه میشه لطفا بگید چجوری ممنونم
    پاسخ:
    بله اینطوری

    http://kiavash.blog.ir/post/257/block-comments-on-instagram
    سلام من سوال کردم ، سوالمو منتشر کردین، ولى جواب رو نه!
    ایمیلم نیومده برام
    پاسخ:
    سلام

    عذرخواهی میکنم واقعا حواسم نبود :

    جوابتون :

    از خوده سایت اینستاگرام این کارو و انجام بدید :

    https://www.instagram.com/accounts/emailsignup/?signupFirst=true

    از این بخش ثبت نام کنید بعدش وارد شید
    سلام
    اگه به اینستاگرام ،شماره ندی
    بازم اکانتو واسه مخاطبین نمایش میده؟
    پاسخ:
    سلام

    بله
    سلام
    من قبلا بایه اینستاگرام چندتا اکانت درست کردم، حالا میخوام اکانت اضافه کنم، ارور میده که روى دستگاه بیش از حد اکانت ساختید!  از اگامت هاى قبلى ام حذف کردم که اکانت جدید اضافه کنم ، بازم نشد 
    چه کنم؟؟
    گوشى هم ios هست
    سلام ببخشید همیشه بگید چرا اینستاگرام رو روی اندروید ۵ نصب کردم وقتی میخوام برام توش یه صفحه سفید میاره بعد میاد بیرون 
    پاسخ:
    سلام

    شاید به خاطر نوع پردازنده هستش
    چرا اینقد هنگ میکنه از برنامه خارج میشه
    پاسخ:
    دیگه نیازی به استفاده از این ها نیستش

    خوده اینستاگرام این قابلیت ها رو داره
    سلام      من وقتی میخوام یه اکانت دیگه با یه جیمیل دیگه درست کنم    قبول نمیکنه    فقط  همون  پسورد و یوزرنیم قبلیمو قبول میکنه چییکار کنم لطفا  کمک کنید
    پاسخ:
    سلام

    معلومه نباید بکنه :|

    باید با یه ایمیل دیگه تست کنید
    سلام.ببخشید میخواستم بپرسم اگه ای اکانت دیگه روی گوشی نصب کنم برای اون اکانت قبلی تو گذر زمان مشکلی  پیش نمیاد؟
    پاسخ:
    سلام

    خیر
    Salam khaste nabashid man har verzheni k begido dan...kardam ama instam update nemishe v android goshimam balas  
    پاسخ:
    سلام

    با تلگرام بنده در تماس باشید :

    http://telegram.me/kiavash_miraghaie
    Salam man chand ta account Toye inesta dashtam ke alan baste log out kardameshun
    Vali inesta behem ejaze nemide ke dobare aac jadid besazam,chikar konam?
    پاسخ:
    سلام

    با گوشیتون اکانت زیاد ساختید

    از صفحه زیر اقدام کنید :

    https://www.instagram.com

    دوست عزیز من میخام با یه اکانت دیگه تو اینستا بیام اینستا پلاس رو نصب کردم ولی نصب نمیشه میگن باس روت کنی گوشیتو یعنی باس اول گوشیمو روت کنم بعدش نسخه های دیگشو نصب کنم ممنون میشم‌ پاسخگو باشین تشکر 
    پاسخ:
    سلام

    شما با همین اینستا گرام هم میتونید :|
    بسیار ممنون از لطف تون که مشکل بزرگی اینستای من رو حل کردید
    سلام.
    من یک اکانت داشتم،یک اکانت جدید هم ساختم.
    اولش دوتا اکانتم بود اما بعدش اکانت اولمو دیگه نشون نداد.
    تواین فاصله تنها کاری که کردم این بود که نام کاربریمو تغییر دادم.
    بعد ازون دیگه اکانت اولمو نشون نداد.
    چطور مجدد اکانت اولمم داشته باشم دومیم سرجاش باشه؟
    پاسخ:
    سلام

    خب واردش بشید :|
    ببخشید من دوتا اکانت دارم تو اینستا با یک رمز مثه هم.میخواستم دوتا اکانتو یکی کنم چکار کنم?
    پاسخ:
    سلام

    برید تنظیمات > add account

    وارد کنید اطلاعات اکانت دومی و

    سلام ببخشید من میخام باشماره رایتل نصب کنم اما کدش برام نمیاد باید چیکار کنم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام

    احتمالا شماره و با 0 میزنید

    بدون 0 اول شماره باید این کارو کنید
    salam mikhastam bedunam ke ba ye shomare mitunam tu chanta account instaro sabt konam ? age ziad behe moshkeli pish miad ya na ?
    پاسخ:
    سلام

    نمیشه


    سلام خسته نباشید من هروقت انستگرام نصب کردم پاک شده چندتااکانت شده ولی درواقع برای دیگران نمایش داده میشه چکارکنم آون اکانتهای قبلی پاک بشه فقط یکی بشه
    پاسخ:
    سلام 

    اگر ایمیل تون و تایید کردید از طریق forgot password اغدام کنید و گرنه راهی نیستش
    سلام.خسته نباشی من تاحالا دو یا سه تا اینیستاگرام داشتم ولی هربار بدلیل فراموشی پسورد گند زدم بهشون باز جدید ساختم...میخام اونا رو حذف کنم کلا..تازه پسورد اکانت جدیدمم یادم نیس چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام 
    اگر ایمیل ها رو تایید کردی . Forgot password بزن بعدش ادامه بده ک پاک کنی

    وگرنه راهی نیست
    سلام قبلا دوتا پیج داشتم که بلوک شد 
    الان اینستا بهم پیج جدید نمیده باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    اولا بلاک . بلوک سیمان ک نیست

    دوما با فیلتر اشکون و شماره تماس الکی تست کنید
    وایی عالیه من برنامه اینستا گراممو حذف کرده بودم واقعا ناامید شده بودم افسزدگی گرفته متچکر بابت راه حل های خوبتون💖💖💖💖💖🌹😘🌹🌹🌹🌹
    سلام ببخشید من چون اکانت زیادی ساختم دیگ نمیتونم بسازمـ فقط یک اکانت دارم الان میخوام اکانت دیگه +این اکانتی ک دارم با استفاده از لینکی ک گذاشتین بسازم. میخواستم بدونم اگ با این لینک برم اکانت فعلیم پاک میشه؟چون من ی اینستا دیگـاز همین ۵تا نصب کردم میخواستم بدونم با اون کانکت میشه یا با اینستا کـ دارم؟خواهشا سریه جواب بدین
    پاسخ:
    سلام

    پاک نمیشه
    سلام...من قبلا چن تا اکانت در اینستاگرام داشتم و همه رو دیلیت زدم الان فقط یدونه اکانت دارم و میخوام اکانت دیگه ای هم داشته باشم اما واسم پیغام 
    too many users have been registerd on this device 
    رومیاره کمکم کنین لطفا😭
    پاسخ:
    سلام

    با گوشیتون اکانت زیاد ساختید

    از صفحه زیر اقدام کنید :

    https://www.instagram.com
    سلام.یه شماره تلفن با چند اکانت میشه متصل کرد یعنی چند تا اکانت میشه ساخت؟ با تشکر
    پاسخ:
    سلام

    یکی :|
    سلام مرسی که جواب همه رو میدین ، من قبلا شماره گذاشته بودم اما الان پاک کردم میخواستم بدونم هنوز هم دوستانم که شمارم رو دارن میتونن پیدام کنن؟!
    پاسخ:
    سلام

    اگر دیلیت اکانت کرده باشید خیر نمیتونن

    ولی اگر خوده برنامه و پاک کردید مطمعنا پاک نشده اکانت + اگر هم اکانت جدید ساختید نمایش میده !
    سلام میخوام بدونم وقتی زیر صفحه اصلس,تو پیج یه شخص میزنه follwed byویک یا چند ایدیو میزنه یعنی,چی .منظور اینه که اون شخص,همزمان از اون ایدیهام استفاده,میکنه ومربوط,به,همون شخصه
    پاسخ:
    سلام

    یعنی این که افرادی که شما فالو کردید همین صفحه و فالو کردن :|
    سلام من پنج تا اینستا دارم میخوام همشو آپدیت کنم ولی هرچی میکنم فقط یه دونه از اینستا هام آپدیت میشه،اینستای1،2،3،4 آپدیت نمیشه،چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    چن اینستاگرام های  1,2,3,4 ویرایش شدن تو هیچ مارکتی موجود نیستن

    برای همین هستش !
    سلام
    من دوتا اکانت دارم...میخام پسورد یکی از اکانتام رو به یکی دیگه بدم که اون پیجم دو تا ادمین داشته باشه...میخاستم بدونم اون یه نفر میتونه به اون یکی اکانتم هم دسترسی داشته باشه؟؟ 
    پاسخ:
    سلام

    اگر پسورد ها مثه هم نباشن نمیتونه دسترسی داشته باشه
    سلام یه سوال داشتم. من سه تا اکانت دارم از یکیش اصلا استفاده نمیکنم میمونه اون دوتا. کسی میتونه بفهمه بقیه اکانتا مال منه؟ :/
    پاسخ:
    سلام

    اگر شمارتون نباشه روش نمیفهمه !
    سلام.ممنون از وب سایت خوبتون
    من این برنامه های اینستاگرام را نصب کردم .اگر بخوام حذفشون کنم باید چه کاری انجام بدم؟؟
    ممنون از راهنمایی شما
    پاسخ:
    سلام

    :|

    برید پاکشون کنید خو مثه همه برنامه ها
    سلام
    من یه اکانت اینتا داشتم امروز یدونه جدید ساختم ولی موقه وارد شدن یه لحظه وارد اینستا جدیده میشه ک اونم میزنه کودنت رفرش 
    بعدش زود میاد بیرون پسوردمم تغییر دادم حل نشد چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    با یه قندشکن تست کنید !
    سلام اینستاگرام وب چیه 
    از کجا میتونم پیداش کنم آیا برنامس.ممنون
    پاسخ:
    http://instagram.com

    بخش sing up برید ثبت نام کنید

    لازم به ذکر هستش ایمیل www. نداره :)
    سلام .قبلا با اوجی اینستا میتونستم متن بیو کسی رو کپی کنم اما الان نمیشه . یادم نمیاد ورژن چند رو داشتم. الان چیکار کنم برای کپی کردن متن بیو ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنونم 
    پاسخ:
    سلام

    از برنامه های اینستادانلود و ... استفاده کنید

    سلام میخواستم اکانت اضافه کنم ولیerrorمیاره و این پیغام رو میاره نمیدونم چکار کنمtoo many users havebeen registered on this device
    پاسخ:
    سلام

    با گوشیتون اکانت های زیادی ساختید

    از طریق اینستاگرام وب اکانت بسازید
    Slm mn instagram nasb karda.vali vaqti yeki likam mikone to qesmati k esm kasaei k likam kardan miad miram stop mikone kolan az insta miad biron
    Moshkelesh az chie ???? 
    Chan dafe pak kardam baz nasbesh kardam vali baz  hamonjori mishe.
    پاسخ:
    سلام

    نسخه جدید و نصب کردید ؟
    سلام. مدتیه یه ناشناس دوازده تا پیج فیک توی اینستا بااسم وعکس من ساخته.داره با آبروم بازی میکنه  به پلیس فتا هم گزارش دادم.به نظر شما امیدی هست که طرف شناسایی شه.چطور میشه گیرش اورد
    پاسخ:
    سلام

    پیگیر باشید بله ! 
    سلام من چندتا اکانت اینستاگرام ساختم که بخاطر تبلیغ خیلی زود همه مسدود و حذف شدن هرکاری می کنم دیگه نمیشه جدید نصب کردپیام استفاده بیش از حد کاربر در گوشی رو میده چه کنم لطفا راهنماییم کنید چون واقعا به یه اکانت  دیگه نیاز دارم
    پاسخ:
    سلام

    از اینستاگرام وب استفاده کنید

    اونجا صفحه اصلی ثبت نام کنید!

    http://instagram.com
    سلام من پنج تا اکانت اینستا دارم و همه رو هم تایید کردم و حالا ک میخوام شیشمی رو بسازم اررور میده ک روی گوشیت دیگه نمیشه اینستا نصب کرد.چیکار کنم .لطفا جواب رو ب ایمیلم ارسال کنید
    پاسخ:
    سلام

    از اینستاگرام وب استفاده کنید !

    سلام من از طریق سایتش وارد میشم ولی نمیدونم از کجا تو خصوصی پیام بدم
    پاسخ:
    سلام

    تو سایت نمیشه !
    ببخشید
    من یه برنامه ای مثل اوجی یا اینستا فالو میخام
    میتونید بهم معرفی کنید؟
    پاسخ:
    سلام

    ک چی کنن ؟ :|


    سلام من دوتا اکانت دارم ، اگر با یکی از اکانت هام یه نفرو فالو کنم اون شخص امکان فهمیدن و شناسایی اون یکی اکانتمو داره؟ خیلی ممنونتون میشم اگه زود جواب بدید در ضمن خیلی ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ:
    سلام

    اگر شمارتون روی دوتاشون باشه آره

    ولی اگر نباشه

    خیر نمیتونه
    با ایمیل نمیشه وارد شد ن ؟؟ حتما باید شماره بدیدم بهش ؟؟ 
    پاسخ:
    سلام

    میتونید با ایمیل وشماره ثبت نام کنید !
    ورژن جدیدشو از کجا پیداکنم؟!😮
    پاسخ:
    پیدا نمیکنی :)
    سلام من هرچقدر میزنم دانلود 2 اینستا میزنه دانلود نشد نمیدونم واس چی ؟
    پاسخ:
    سلام

    فایل هیچگونه مشکلی نداره و دانلود میشه

    موفق باشید !
    با سلام
    من پسوردم را فراموش کردم وقتی فراموشی رمز میزنم می ره تو فیس بوک اما من صفحه فیس بوک ندارم چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    برای این کار به تلگرام بنده پیام بدید با میتونم براتون برشگردونم ( البته هزینه این کار دریافت میشه )
    سلام من رمم سوخت و اینستاگرامم حذف شد چطوری میتونم با همون اکانت قبلیم دوباره نصبش کنم؟فالورهام نمیپره؟
    پاسخ:
    سلام 

    شما اینستاگرام و نصب کنید 
    یوزر نیم و پسوردتون و وارد کنید 

    بعدش وارد پیجتون میشید دیگه :/ 


    سلام .ببخشید من یوزرو پسوردم درسته.وقتی وارد میشم ازمvarifyکدمیخواد بعد یه پیام ب ایمیلم اومد.پایینش یه لینک بود اونو ک میزدی ایمیلتو از اکانت اینستات پاک میکرد.حالا دیگه راهی نداره ک برش گردونم؟
    پاسخ:
    سلام

    خیر
    سلام من میخوام اینستام چند تا ادمین داشته باشه میدونم باید رمزو بدم ولی اون یه پیج جدا داره ینی باید لاگ اوت کنه تا بتونه وارد بشه؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بخش تنظیمات > Add Account > اضافه کنه اکانت جدید و

    باید اینستاگرام هم آپدیت باشه
    کو اینستاگرام5 ؟ :(
    اون خوشگل تره اونو موخام:|||||
    پاسخ:
    سلام

    آخرین نسخه ها این ها هستن

    آپدیت نشدن

    اینستاگرام اصلی و این 4 تا میشن 5 تا ما دوتا هم بیشتر گذاشتیم
    عاشقتم 😄😄😄😖خیلی باهالی😂😂😂😂جواب کامنتای بی ربطم میدی وایییی😄😄😄
    پاسخ:
    سلام :|

    نظر لطفته
    سلام .مرسی که جواب همه رومیدین.من  دو اکانت درست کردم اما نه با اداکانت بلکه به صورت معمولی  خواستم بدونم مشکلی واسه اکانتم پیش نمیادکه دوتا اونم به صورت معمولی ساختم؟
    پاسخ:
    سلام

    منظورتون از معمولی چی هستش ؟:|
    سلام
    این برنامه ها آپدیت ندارن؟
    بنده یه آپدیت واسه ورژن اصلی گرفتم نصب نمیشه، فک کنم نمیشناسه هیچکدومو.
    چطوری آپدیت کنیم؟
    پاسخ:
    سلام

    منظورتون چی هستش؟
    سلام من اکانت های زیادی در اینستاگرام ساختم حالا که میخواهم یکی دیگه بسازم نمیشه میزنه اکانت های زیادی ساخته شده در این دستگاه too many users have been registered on this device چی کار کنم مرسی از راهنمایی تون
    پاسخ:
    سلام

    باید کد ساخت گوشیتون و عوض کنید

    پیشنهاد میکنم این کارو به هیچ وجه نکنید و از طریق سایتش اکانت و بسازید و لاگین کنید
    سلام یوزرنیم وپسوردم درسته ولی اینستام نمیاد وپیغام verify by email میده ایمیل هم  یادم نیست لطفا پاسخ بدید ممنون
    پاسخ:
    سلام

    جوابتون و دادم
    سلام یوزرنیم وپسوردم درسته ولی اینستام نمیاد وپیغام verify by email میده ایمیل هم  یادم نیست لطفا پاسخ بدید ممنون
    پاسخ:
    سلام

    باید ایمیل تایید شه

    راهی نداره باید یادتون بیاد :|
    اینجا هیشکی نیس نظر منو تایید کنه ینی؟؟!؟یکی پیدا شه ج بده آدمیییییین زنده اییییییی؟!؟؟!؟!؟!؟
    پاسخ:
    سلام

    نظرتون چی بوده ؟ چیزی برای بنده نیومده ک تایید نکردم
    آدمیییییین خو جوابمو بده دیگ
    پاسخ:
    جوابتون داده شد

    عزیز من ک نباید 24 ساعته باشم
    سلام 
    چن وقته نمیتونم وارد اینستا بشم هر وقت میرم مینویسه متاسفانه ااینستاگرام متوقف شده لطفا کمک کنین چیکا کنم چندین بارم حذفش کردم ولی باز همونه کمک:-(
    پاسخ:
    سلام

    نسخه جدید و دانلود کنید
    منیه ایمیل دیگه میزنم برای اکانت دوم ولی ایمیلی برام نمیاد چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    ایمیل و چک کنید + بوشه هرزنامه یا Spam هم چک کنید

    در ضمن باید برید تنظیمات تا ایمیل و ارسال کنه
    سلام.چطوری میشه اکانتا رو به اینستای اصلی وصل کرد؟ 
    پاسخ:
    سلام

    اینستاگرام تون و آپدیت کنید به نسخه آخر

    بعدش در بخش تنظیمات پروفایل

    انتهای یه بخش به اسم add account هست

    میزنید درست میشه :)
    سلامومیشه جواب بدید.یک پیجی تو لیست فالویینگ های من هست که من اونو فالو نکردم و میرم تو پیجش مبینم که فالو نشده ولی چرا تو لیست فالویینگ های من هست؟در ضمن ادامه توضیحاتم اینکه از پیج خودم معلوم نیست که تو للیست فالویینگ من هست با یچندتا پیج دیگه پیج خودمو چک کردم دیدم تو لیستم هست.ممکنه هکم کرده باشه؟باید چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    هک نشدیدی :)
    سلام با هر گوشی چند تا اکانت میشه تو اینستا درست کرد. من چند بار درس کردم حالا پیام میده چندین اکانت با این سیستم درست شده
    پاسخ:
    حداکثر 5 تا

    برید اکانت ها رو تو اینستاگرام اصلی وصل کنید
    سلام چرا ogاینستاگرام وبقیه به غیر از اصلیه دایرکت ندارن؟
    پاسخ:
    سلام

    نمیدونم سازندشون این کارو کردن
    سلام من روی پستای اینستا دومم بعضی از اسم ها روی عکس تگ نمیشه چکارکنم؟
    پاسخ:
    سلام

    پیامش چی هستش؟
    با سلام
    من نصب کردم ولی نمیذاره از قسمت اانتخاب عکس به اونورطر برم
    پاسخ:
    سلام

    پیغام میده ؟


    سلام و ممنون از مطلب خوبتون
    سلام چطور میشه یک اکانت چند ادمین داشته باشه ؟
    پاسخ:
    سلام

    پسورد شو بده بهش :|
    سلام من الان یه اینستا و یه اوجی اینستا دارم یعنی الان2تا اکانت دارم
    با نصب این فایل ها از اکانتام خارج نمیشم؟!
    پاسخ:
    سلام

    خیر
    سلام خسته نباشید.اگه با ایمیل قبلی اینستای جدید رو بسازیم مشکلی پیش نمیاد ؟یا هنگ نمیکنه؟یا فقط شماره تلفن رو باید الکی بدیم؟

    پاسخ:
    سلام

    بهتر هستش یک ایمیل دیگه بدید و شماره هم بهتره تایید کنید :)
    سلام ببخشید من رنز اکانت اینیستا رو گم کردم آیا میتپانم دوباره پیدلش کنم

    پاسخ:
    سلام

    از طریق Forgot Password
    ببخشید پسورد الکی بزنم میشه؟؟؟

    پاسخ:
    سلام

    پسورد چی و الکی بزنید؟
    سلام ببخشید من قبلا توی اجی اینستا اکانت  داشتم بعد خود ب خود امد بیرون بعد فک کنم کلا پیجم پاک شد اخه با اکانت دیگم اسممو میزنم بالا نمیاره بعد میخوام اکانت جدید درست کنم تا مرحله ی اخر میره بعد مینویسه متاسفانه شما نمیتپانید حساب جدید درست کنید چرااااا؟
    ۰
    پاسخ:
    سلام

    ایمیل و شماره ثبت شده یا نه ؟
    اگه من همه اینا رو نصب کنم کسی میفهمه این پنج اکانت مال منه ؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام

    خیر

    شماره خودتون ونزنید

    نمی فهمه
    سلام برای ios هم این امکان هست که دو اکانت داشته باشم اگه هست راهنمایی کنید مرسی
    پاسخ:
    سلام

    خیر این قابلیت برای IOS نیست
    سلام می
    خواستم بدونم چطوری یه وبلاگ یا سایت درست کنم
    پاسخ:
    سلام

    در اینترنت تحقیق کنید آموزش زیاد هستش
    سلام،اگه اینستا 2 رو نصب کنم ممکنه شمارم رو این اینستا بیفته؟؟میشه شماره الکی داد تا مخاطبانی که میخوان اینستا نصب کنن پیج دوممو نبینن؟؟
    پاسخ:
    سلام

    شماره الکی بدید ولی ایمیل و تایید کنید
    فقط دو سه تاش دایرکتش کار نمی کنه ،حیف ...ولی در کل عالیه
    پاسخ:
    سلام

    آپدیتش درست شه

    بهتر هم میشه :)
    سلام اینجا ک فقط 4تا اینستاگرام هستش..لینک دانلود اون یکیا کجاست پس مگه خودتون نگفتید 7تا میشه..
    پاسخ:
    سلام

    یکیش خو میشه اصلی

    یکیش هم اوجی اینستا
    سلام چرا اگه چن بار اکانت بسازیم دفعه هاى بد ارور میده ک دیگه نمیشه ساخت ؟راه حلى داره? 
    پاسخ:
    سلام

    شما خیلی زیاد ساختی :|

    بله راه داره قرار میدم انشالا متاسفانه وقت بنده خیلی کم هستش
    رو اندروید 5.1.1میاد؟

    پاسخ:
    سلام

    بله مشکلی نداره
  • یه غریبه
  • سلام دادا برنامت افتضاحههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    سلام

    دوست عزیز مشکلی نداره

    چون ورژنش پایینه مشکل میخورن دوستان جدیدا
  • دنیا بانو
  • فکر کنم دیگه لازمه آپدیت بشه، چون عکسا خیییلی دیر لود میشن، تازه یه مشکلم داره تو دایرکت اگه متنی کپی کنی هنگ میکنه استاپ میکنه 
    پاسخ:
    سلام

    ما هم منتظریم افراد خارجی برامون درستش کنن


    سلام من اومدم ازطریق برنامه یه پیج دیگه هم ساختم حالاپیج اصلیم عکساوفیلمالودنمیشه چیکارکنم؟
    پاسخ:
    سلام با یک شیلترشکن قویی تست کنید
    عالی بود 
    خیلی جالبه!
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون شما لطف دارید
    سلام اگه اینستاگرام بزاریم اون قبلی پاک میشه؟
    پاسخ:
    سلام

    یعنی چی اینستاگرام بذارید؟


    سلام  بیکار بودم گفتم یه حسنه نباشید  بگم
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
    سلام چرا اینستاگرام رو ی گوشی سامسونگ ۵۸۳۰ i نصب نمیشه ایا چون اندرویدش ۲/۳ نصب نمیشه
    پاسخ:
    به احتمال زیاد به خاطر اندروید هستش :)
    سلام من اینستاگرام ۳ رو روی موبایلم حدود یک ماه پیش نصب.کردم اما الان وقتی که میخوام داخل اینستا بشم مینویسه متاسفانه اینستاگرام متوقف شده است و خودش خود به خود از برنامه خارج میشه...چیکار میشه کرد؟؟.لطفا.راهنمایی کنید
    پاسخ:
    آپدیت کنید :)
    سلام چجوری میشه اینستاگرام 2و اینستا گرام 3 رو آپدیت کرد؟؟
    پاسخ:
    آپدیت بیاد قرار میگیره تو وب
    نه بدون شماره ساختم پیج رو..نمیشه کاریش کرد؟؟ ایمیل هم همینجوری زدم واسش
    پاسخ:
    راهی نداره پس
    اره وارد پیج میشه ولی یهو ی صفحه سفید میاد چن بار پشت سره هم صفخه سفید میاد ک من بزور log out میشم..ینی پیجم خراب شده؟؟؟
    پاسخ:
    شمارتون روش بوده ؟

    و تایید کردید شمارتون و ؟

    لطفا ایمیلتون و هم وارد کنید وقتی نظر میدید جواب شو ببینید
    سلام..پیج من مشکل پیدا کرده..وقتی که یوزر و رمز و میزنم و وارد اینستا میشه پیجم لود نمیشه و ارور میده...با چن تا برنامه اینستا هم امتحان کردم باز همونجوره..راهی هست که درست شه؟؟
    پاسخ:
    پسوردتون درسته؟
    میشه نسخه هکش اینیستاگرام رو دانلود کرد 

    پاسخ:
    هک نداره
    میشه اصن هیچ شماره اى نداد فقط ایمیلاى متفاوت ازهمدیگه بزنى
    پاسخ:
    میشه ولی بد از چند روز بلاک میکنه و میگه شماره بده :|

    ایمیل تون و اگر وارد میکردید میتونستید ببیند که جواب کامنتون داده شده
    من دانلود کردم اما وقتی میخوام فایل رو باز مینویسه باز کردن فایل ممکن نیست
    پاسخ:
    از این برنامه استفاده کنید :)

    http://www.farsroid.com/es-file-manager/
    سلام. من دانلود و نصب کردم ولی هر وقت میرم که بازش کنم میگه OG instagram  متوقف شده. چیکار کنم؟
    پاسخ:
    اندرویدتون چنده ؟ 
    Salam ino mishe ba winrar ham dorost kard?
    پاسخ:
    خیر
    من یه اکانت اینستادارم ولی می خوام یکی دیگه هم بسازم آیامیشه باهمون شماره یه اکانت دیگه ساخت یه شمارهی جدیدمی خواد؟
    پاسخ:
    شماره جعلی و الکی بدید
    kheeeeeeeeili aaaaaalieeeee o karbordi ...mamnoonam ....nasb kardam harf nadare ...big like ....
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    چرااینجوریه برای من فایل زیپه توگوشی نمیدونم چیکارش کنم خب!!!!!!؟؟؟؟؟T_T
    راهنماییم کنیدلطفا
    پاسخ:
    با فایل منیجر بازش کنید

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop&hl=en
    برای من یه پوشه دیگه میاره
    پاسخ:
    میشه بگید چه پوشه یی؟

    برای من یه پوشه دیگه میاره
    پاسخ:
    چه پوشه ایی؟

    منم فالو کنین.علاقه مندان به بسکتبال و بقیه!
    amir__jordan
    با دوتا زیر خط)
    بسیار عالی .. مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    اینستا رو روی pc هم میشه نصب کرد؟؟
    پاسخ:
    خیر
    ولی یه آموزش دارم براش میذارم
    دایرکتش باز نمیشه چرا

    پاسخ:
    شاید برای این بوده که دایرکت ارسال شده قدیمیه
    یا هاید شده :)

    Aali bud mrc 
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    پس چرا نمیره داخلش میگه شما یک اکانت در اینستا دارید
    پاسخ:
    خب نباید اکانت اول و بزنید
    این نم افزارا مثل بیتاک و لاین اینستا مشکل داره وقتی یه اکانت جدید میسازی اکانت قبلیت قفل میشه و مسدود....مثل لاین ابی
    پاسخ:
    شما نباید با همون شماره های این کارو کنید دوست عزیز 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    محبوبـــ کــردن

    کد گوگل پلاس سری اول