کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

سرانجام تکلیف مخابرات با اینستاگرام چه خواهد شد؟

کیــاوش | يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

آنطور که به نظر می‌رسد اختلالات اینستاگرام در اینترنت مخابرات تمامی ندارد و همچنان بعد از گذشت ماه‌ها از شروع این قطعی‌ها، همچنان اپلیکیشن این سرویس در اینترنت مخابرات عملا بلااستفاده است و این در حالی است که وب سایت این برنامه بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت است.

متاسفانه کاربران اینترنت مخابرات در استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به شدت با مشکل مواجه هستند و با گذشت ماه‌ها از این موضوع همچنان مخابرات واکنشی از خود برای حل این مشکل بروز نداده است. نکته‌ی جالب ماجرا مشخص نبودن تکلیف مخابرات با اینستاگرام است. از یک سو وب سایت اینستاگرام بدون هیچ مشکل یا کندی سرعت برای کاربران قابل دسترسی است و از طرف دیگر استفاده از اپلیکیشن آن برای کاربران با دشواری بسیار همراه است. دلیل عدم امکان دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام در اینترنت مخابرات چیست؟

 

 

متاسفانه چندین ماه است که چنین مشکلی برای اینستاگرام مخابراتی‌ها پیش آمده و به گفته‌ی کاربران، در طی بارها تماس و وعده‌های این شرکت برای حل این مشکل، همچنان این اپلیکیشن در اینترنت مخابرات قابل استفاده نیست درحالی که هیچ یک از ارائه‌دهندگان دیگر با چنین مشکلی رو به رو نیستند. چندی پیش نیز اپلیکیشن تلگرام در مخابرات از دسترس خارج شده بود که البته به نظر می‌رسد مشکل بر طرف شده است اما در هر حال این سوال را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چرا اختلالات و محدودیت استفاده از این دست اپلیکیشن‌ها در اینترنت مخابرات، تا این حد بیشتر از سرویس دهندگان دیگر است؟

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول