کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

سوالات متدوال پیرامون کارت ها و صندوق های کلش رویال

کیــاوش | جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ

 

سوالات متدوال پیرامون کارت ها و صندوق های کلش رویال

 

۱- چند نوع صندوق در بازی کلش رویال وجود دارد؟

پاسخ: انواع مختلفی از صندوق ها در کلش رویال وجود دارند که در زیر به معرفی هر یک و شرح جزئیات آن می پردازیم.

 

http://kiavash-blog.ir/clashroyale/Chest.png

 

صندوق های رایگان (Free Chests): همانطور که از نام این صندوق ها می توان فهیمد این صندوقها به صورت رایگان و هر ۴ ساعت یک بار داده می شوند و تایمری تعبیه شده است که میزان زمان باقی مانده برای صندوق رایگان بعدی را به شما نشان می دهد.

صندوق پادشاهی (Crown Chests): نوع دیگری از صندوق های کلش رویال Crown Chest می باشد که هر ۲۴ ساعت یک بار امکان دریافت یکی از این صندوق ها وجود دارد. برای آزادسازی این صندوق لازم به دریافت ۱۰ تاج پادشاهی در نبردهایتان می باشید. با آزادسازی این صندوق طلا، کارت و جم به دست خواهید آورد.

صندوق نقره ای (Silver Chests): یکی از صندوق هایی که پس از پیروزی در نبرد ممکن است به شما داده شود صندوق نقره ای می باشد که شامل طلا، کارت و جم می باشد. زمان لازم برای آزادسازی صندوق ها نقره ای کلش رویال ۳ساعت می باشد.

صندوق طلایی (Golden Chests): ازدیگر صندوق هایی که پس از پیروزی در نبرد ممکن است به شما داده شود صندوق طلایی می باشد. مقدار طلا، تعداد کارت ها و جم در صندوق های طلایی نسبت به صندوق های نقره ای بیشتر می باشد. برای آزادسازی صندوق های طلایی ۸ساعت زمان لازم می باشد.

صندوق جادویی (Magical Chests): از جمله صندوق هایی که ممکن است پس از نبرد با دریافت آن مواجه شوید صندوق جادویی می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. در صندوق جادویی مقدار زیادی طلا و جم وجود دارد و مهم تر از آن ها حاوی کارت های حماسی(Epic Cart) می باشد که کارت های گران قیمت و قوی می باشند. ۱۲ ساعت زمان برای آزادسازی صندوق جادویی کلش رویال نیاز می باشد.

 

صندوق غول پیکر (Giant Chests): این صندوق که در آپدیت اخیر بازی کلش رویال به جمع صندوق های کلش رویال پیوسته است از فروشگاه(Shop) بازی قابل خریداری می باشد. صندوق غول پیکر حاوی کارت های معمولی، کارت های نادر می باشد و برای آپگرید کردن کارت های عرشه ی نبردتان مفید می باشد. هم چنین این صندوق هم همانند دیگر صندوق ها می تواند پاداش پیروزی شما در نبردهایتان باشد.

صندوق سوپرجادویی (Mega Magical Chests): صندوق سوپرجادویی در آپدیت اخیر به بازی کلش رویال افزوده شده است. این صندوق را به جرات می توان گل سرسبد صندوق های کلش رویال به حساب آورد و شاید آدمای خوشبخت شانس به دست آوردن این صندوق را می یابند. این صندوق حاوی مقدار زیادی طلا، جم و کارت می باشد. علاوه بر این ها از جمله امتیازات فوق العاده ی این بازی احتمال زیاد وجود کارت های افسانه ای(Legendary Card) در این صندوق می باشد. شاید باورش سخت باشد امّا مطمئن باشید این صندوق هم ممکن است همانند صندوق های دیگر پاداش پیروزی شما در یک نبرد معمولی باشد.

 

۲- آیا امکان باز نمودن بیش از یک صندوق در لحظه وجود دارد؟

پاسخ: از صندوق هایی که پس از پیروزی در نبردهایتان به دست می آورید، در هر لحظه تنها تایمر یکی از صندوق ها را می توانید برای بازگشایی فعال کنید. در کنار این صندوق ها می توانید صندوق پادشاهی(Crown Chests) و یا صندوق های رایگان را نیز باز نمایید.

 

۳- یافتن کارت های تکراری چه سودی دارد؟

پاسخ: سوالی که ذهن بسیاری از گیمرها کلش رویال را به خود مشغول کرده آن است که چرا با وجود آنکه برخی کارت ها را از قبل یافته اند در صندوق های دیگری باردیگر به آن ها داده می شود. یافتن کارتهای تکراری بی فایده نبوده بلکه باعث ارتقاء سریعتر آن کارت می شود. البته میزان دستیابی به کارت های تکراری بسته به میزان نادر بودن کارت متفاوت می باشد و پس از آن اتفاق دیگری برای کارت های تکراری می افتد.

  • کارت های معمولی(Common Card): صد کارت
  • کارت های نادر(Rarity Card): ده کارت
  • کارت های حماسی(Epic Card): یک کارت

چنانچه در دستیابی به کارت های تکراری به  محدودیت بالا برسید، پس از آن  به صورت اتوماتیک به ازای این کارت هایی تکراری که به دست آورده اید طلا دریافت خواهید کرد و به مقدار طلای شما افزوده می شود. مقدار طلایی که برای هر یک از کارت ها تبدیل می شود متفاوت بوده و متناسب با میزان نادر بودن کارت می باشد که در زیر آورده شده است.

  • کارت های معمولی(Common Card): پنج طلا
  • کارت های نادر(Rarity Card): پنجاه  طلا
  • کارت های حماسی(Epic Card): هزار طلا

 

۴- چگونه می توانیم کارت های موجود در صندوق هایمان را حدس بزنیم؟

پاسخ: صندوق ها شامل کارت های مربوط به آرنایی می باشند که شما در حال حاضر به آن رسیده اید. مثلاً اگر به آرنای ۶ رسیده اید صندوق هایتان شامل تمام کارت های می باشد که تا آرنای ۶ حق دسترسی به آن را دارید و چنانچه اگر کاپ از دست داده و به آرنای پایین تر بروید در ترکیب کارت هایی که در صندوق هایتان وجود خواهد داشت تغییری ایجاد نمی شود.

 

۵- آیا راهی برای پاک کردن و از بین بردن صندوق هایی که باز نکرده ایم وجود دارد؟

پاسخ: خیر، تنها راهی که وجود دارد تا جا برای دستیابی به صندوق های جدید باز شود باز نمودن آن صندوق هایی می باشد که از پیش یافته اید.

 

۶-آیا امکان دست یافتن به بیش از یک صندوق جادویی در کلش رویال وجود دارد؟

پاسخ: بله، امّا از آنجایی که این نوع صندوق ها بسیار ارزشمند هستند معمولاً در دوره های زمانی طولانی تر امکان دستیابی به آن ها وجود دارد.

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول