کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آموزش حذف اکانت وایبر (viber)

کیــاوش | پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

Viber ,اکانت وایبر , حذف اکانت وایبر , حذف حساب کاربری وایبر , وایبر , پاک کردن وایبر , deactivate viber

 در این آموزش که با عنوان آموزش حذف اکانت وایبر (viber) در وب سایت منتشر شده است، تصمیم داریم نحوه حذف اکانت مسنجر وایبر را به صورتی تصویری خدمت شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

برای فراگیری آموزش در ادامه با ترفندها همراه باشید.

  • کیــاوش

روت کردن چیست؟ + مزایا و معایب روت کردن دستگاه اندرویدی

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

root, root کردن, root گوشی , دسترسی به روت , روت , روت کردن , روت کردن گوشی , قابلیت های روت کردن , مزایای root , مزایای روت کردن , معایب روت کردن

 روت کردن چیست؟ ریشه یابی یا روت کردن اندروید پروسه ای است که به کاربران دستگاه های اندرویدی اجازه می دهد تا به فایل های ریشه و سیستمی گوشی و تبلت خود که توسط شرکت سازنده پنهان شده است دسترسی داشته باشند.

روت کردن در واقع شبیه پروسه جیل برک (jail break) کردن در سیستم عامل iOS اپل می باشد.

اما روت کردن چه کاربردی دارد؟ روت کردن اندروید داری یکسری مزایا و معایب می باشد که در ادامه ی مطلب به آن خواهیم پرداخت.

  • کیــاوش

آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

 root اندروید , root گوشی , unroot تبلت , unroot گوشی , آموزش روت کردن , آنروت گوشی , اندروید , روت , روت , روت تبلت , روت موبایل , روت کردن گوشی

 

 در مطلب " آموزش روت کردن گوشی خود بدون نیاز به کامپیوتر " نحوه ی Root کردن گوشی و تبلت دارای سیستم عامل اندروید را بدون استفاده از کامپیوتر و تنها با استفاده از برنامه ی Farmaroot به شما کاربران گرامی آموزش دادیم. اما در این مطلب تصمیم داریم آموزش تصویری روت کردن گوشی های اندرویدی را با استفاده از کامپیوتر ، برای شما منتشر کنیم همچنین در این مطلب آموزش آنروت کردن را نیز برای شما شرح می دهیم.پس تا انتهای مطلب با سایت من همراه باشید.

  • کیــاوش

آموزش روت کردن گوشی اندرویدی با برنامه iRoot و توسط خود گوشی

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

 root , root کردن گوشی, root کردن گوشی با نرم افزار , روت , روت اندروید , روت بدون کامپیوتر , روت گوشی با چند کلیک , روت گوشی های اندروید , ساده ترین روش روت //bayanbox.ir/view/4042371462024797524/root-android-device.jpg

 در مطالب پیشین، آموزش های زیادی در رابطه با روت کردن گوشی های اندروید در سایت قرار دادیم. در این آموزش نیز قصد داریم نحوه روت کردن گوشی و تبلت های اندرویدی را با استفاده از برنامه iRoot و توسط خود گوشی آموزش دهیم.

 ساده ترین روش روت کردن گوشی

برنامه iRoot یک نرم افزار اندرویدی و با فرمت APK می باشد که قادر است اکثر گوشی هایی که دارای نسخه اندروید ۲٫۲ تا نسخه ۴٫۴ هستند را روت کند. همچنین این برنامه عمل مشابه ی نرم افزار Farmaroot را انجام می دهد که آموزش آن را در مطلب " آموزش روت کردن گوشی خود بدون نیاز به کامپیوتر " برای شما قرار داده ایم.

برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • کیــاوش

آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ

روت , اندروید , از بین بردن روت گوشی , آنروت کردن گوشی , آنروت کردن تبلت , آنروت کردن , آنروت اندروید , آنروت , unroot ,Universal Unroot, unroot کردن گوشی

 

 گاهی اوقات ممکن است که روت شدن گوشی شما مشکلاتی را برای شما ایجاد کرده باشد و یا اینکه نیاز به گارانتی (در صورت روت بودن گوشی ، گارانتی آن از بین می رود) دارید.در این صورت میبایست گوشی خود را آنروت " Unroot " کنید.در این مطلب قصد داریم با معرفی برنامه Universal Unroot ، نحوه آنروت کردن گوشی را به شما آموزش دهیم.

  • کیــاوش

آموزش روت کردن گوشی خود بدون نیاز به کامپیوتر

کیــاوش | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

نرم افزار روت کردن , روش ساده روت کردن , روت کردن گوشی بدون کامپیوتر,روت کردن گوشی ,روت,آنروت کردن گوشی,آموزش root,کردن گوشی,android root ,root,

 

همانطور که میدانید ، برای روت کردن گوشی و تبلت خود راه های زیادی وجود دارد.اما در این مطلب قصد داریم با معرفی برنامه Farmaroot و آموزش آن ، دستگاه اندرویدی خود را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به کامپیوتر و وسیله جانبی دیگر روت نمایید.برای دریافت برنامه و آموزش های مربوط به روت کردن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  • کیــاوش

چند راه ساده برای بستن یک پنجره در ویندوز

کیــاوش | سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

 

 همانطور که می دانید برای انجام اکثر فرمان های ویندوز چند راه و میانبر مختلف وجود دارد یادگیری این میانبر های باعث صرفه جویی در وقت و بالا رفتن تبحر و دانش شما در علم کامپیوتر می شود.

در این ترفند قصد داریم راه های مختلف برای بستن یک پنجره در ویندوز را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.پس در ادامه با ترفندها همراه باشید.

  • کیــاوش

آیا تبلت یا گوشی اندرویدی شما روت شده است؟

کیــاوش | شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

 در این مطلب تصمیم داریم با معرفی برنامه Root Checker وضعیت روت بودن دستگاه اندرویدی خود را بررسی کنیم. بررسی وضعیت روت اغلب برای کاربرانی بیشتر اهمیت دارد که یک گوشی کارکرده خریداری کرده اند و قصد دارند از روت بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کنند یا اینکه با یکی از نرم افزار های مربوطه گوشی خود را روت کرده اند و حالا قصد دارند نتیجه کار خود را بررسی کنند استفاده می شود.

برای مشاهده آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

  • کیــاوش

آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام

کیــاوش | شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ

آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام

 اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

اما در صورتی که تصمیم دارید بنا به دلایلی اکانت اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کنید با ما در ادامه مطلب این آموزش همراه باشید.

  • کیــاوش

دانلود واتس آپ قرمز اندروید WhatsApp Red

کیــاوش | چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

دانلود واتس آپ قرمز اندروید , دانلود واتس آپ قرمز

 

دانلود واتس آپ قرمز اندروید WhatsApp Red 2.12.111

این نسخه از واتس آپ به رنگ قرمز درست شده که میحط برنامه را به رنگ قرمز تبدیل میکند همچنین داری شکلک های جدیدی هست که میتوانید استفاده کنید برای اجرا ی برنامه میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید

نکته: این نسخه جایگزین نسخه اصلی واتس آپ میشود و به صورت جدا نصب نمیشود.

ابتدا از چت های خود در واتس آپ بکاپ بگیرید برای گرفتن بکاپ به مسیر زیر در واتس آپ بروید

Settings > Chat Settings > Back up chats

سپس واتس آپ را حذف کنید و این نسخه را نصب کنید

 

نسخه : 2.12.87

  • کیــاوش

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول