کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

دانلود رایگان استیکرهای پولی وایبر viber

کیــاوش | جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

سلام خدمت دوستان(بنده ادمین لاین تیم)اومدم یه وبلاگ بزنم که بشه شما ترفند و ... و از اونجا بگیرید و امید وارم که بتونید استفاده کنید

هر موردی نیاز داشتید در زمینه ی فناوری دیجیتال و برنامه های اندروید و پی سی بگید بنده قرار بدم 


خب : با استفاده از این آموزش شما میتونید استیکرهای پولی وایبر را به صورت رایگان دریافت کنید و استفاده کنید
ابتدا برنامه زیرا را دانلود کنید 


دانلودکلیک کنید

پسورد در صورت نیاز : www.farsroid.com

(نیاز به روت)
برنامه بالا را بعد از دانلود نصب کنید  
وایبر را باز کنید از تنظیمات وارد قسمت قسمت sticker Marker بشین

بقیه آموزش در ادامه ی مطلب




استیکری که دوست دارید دانلود کنید را انتخاب کنید



کادر سبز رنگ را انتخاب کنید بعد تیک دو گزینه را در صفحه جدید بزنید و سپس yes را انتخاب کنید




اخطار داده شده را ok کنید



از بالای صفحه علامت چرخدنده را انتخاب کنید




در صفحه جدید باز شده گزینه Get purchased stickers را انتخاب کنید 
تا استیکر مورد نظر به صورت رایگان برای شما دانلود شود





پایان نظر فراموش نشه

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۲۸)

من نتونستم بگیرم.
پاسخ:
سلام

وایبر فیلترشدش رفت دیگه

باحال بود
پاسخ:
وایبر خرابه :|
خیلی ممنونم واقعا متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم

  • 【زـهـzöhrêhـرـهـ】
  • یه دنیا ممنون.
    پاسخ:
    خواهش 
    واقعا عالی دستتون درد نکنه 
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    salam torokhoda y rahnamayi kon...hame in kararo kardam vali vaghti ru get purchased sticker mizanam hich etefaghi nemiofte
    پاسخ:
    شما همه موارد و لطفا چک کنید
    سلام خسته نباشید نمیدونم چرا هر از گاهی همه استیکرهای من میپره و هر استیکری رو میزنم دوباره دانلود میکنه. چندین بار دوباره نصب کردم وایبر رو ولی درست نشده گوشیم سونی c3 دو سیم کارته
    پاسخ:
    بنده واقعا نمیدونم چون وایبر ندارم :|
    salam man natoonestam anjam bedam nashid  mishe  baz rahnamy konid
    پاسخ:
    راهنمایی کامل هستش
    ببخشید برای گوشی های اپل هم جواب میده این کار!؟!؟
    پاسخ:
    بله اگر لاکی \چر وجود داشته باشه میده ولی فک نکنم بشه:(
    عالی دمتون گرم. مرسییییییی
     فقط چرا اگه استیکرای دوم و سومی رو بخوای دانلود کنی قبلیاشم از اول لوود میشن؟؟
    پاسخ:
    بله
    ایییییییوللللل، واسه منم بدون روت شد! عالی بود، مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    واسه من که نشد باید کار خواستی انجام بدم یا از تو ی برنامه تنظیم کنم؟؟؟؟:-(

    پاسخ:
    خیر شما طبق برنامه و آموزش پیش برید 
  • توای بانی☆اساسین توایلایت سابق☆
  • خعلی ممنون :))))))))))
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    ببخشید وقتی من نصبش میکنم میزنه شما برنامه ای مشابه آن با هماه امضا را دارید لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    ببخشید شما برنامه لاکی پچر و از قبل نصب کردید؟
    واسه کن که نشد

    پاسخ:
    مشکلی وجود نداره
    اصلا خوب نبود بی نظیر بود 👌
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ببینم این کارو می شه رو سیستم عامل اپل کرد؟
    وای بابا دمتون گرم دستتون طلا عااالی بود تازه من بدون روت و گوگل تونستم خریداری کنم 
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    عالی بود!😃😄
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    من تبلتم روت نبود ولی شد
    من هرکاری کردم استیکر هاشو نگرفت
    پاسخ:
    روت کنید گوشی و 
    ممنون عالی من هم گوشیمو روت نکردم
    در هر صورت خیلی خیلی ممنونم
    پاسخ:
    خواهش مبکنم
    من برنامه فیلترشکن نصب کردم اما کارنمیکنه چیکارکنم?گوشیم سونی تی هستش
    پاسخ:
    شما اصلا فیلترشکن یا وی پی ان نیاز ندارید طبق آموزش پیش برید
    آقا عالییی ممنون
    پاسخ:
    تشکر دوست عزیز 
    سلام داداش من ن گوشیمو روت کردم نه به گ.گل وصلم الان اتیکر پولی رو دارم
    پاسخ:
    شما خیلی دیگه حرفه ایی کار کردی
    سلام من نه گوشیمو روت کردم نه به گوگل وصل شدم ولی الان همه رو دارم
    پاسخ:
    شما باید تنظیمات و درست کنید
    مربوط به گوشی تون هست
    Wase mn k dl nshod !!!
    پاسخ:
    گوشی تون رو باید حتما روت کنید + این که باید حتما گوگلتون رو به گوشی تون متصل کرده باشید 
    دادا دمت گرمممم
    line ID : soheilsoli
    پاسخ:
    خواهش میکنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    محبوبـــ کــردن

    کد گوگل پلاس سری اول