کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

آپ | با آپ شارژ رایگان دریافت کنید!

کیــاوش | شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

آپ | با آپ شارژ رایگان دریافت کنید!

 با آپ شارژ رایگان دریافت کنید!

توضیحات

هوشمندانه پرداخت کنید. ساده، همیشه و همه جا.
زمان انتظار برای استفاده از خدمات پرداخت باز هم کمتر شد! با برنامه رسمی آسان پرداخت (آپ)، به سادگی و به شکلی امن، همه خدمات پرداختی که قبلا با شماره گیری #733* در دسترس بودند، در کنار امکاناتی جدید و فوق العاده، با سرعتی بسیار زیاد و کاملا رایگان قابل استفاده اند.

در توسعه این برنامه، امنیت همواره مورد توجه ویژه بوده است. جهت حفظ امنیت کامل داده های کاربران، ارتباطات اینترنتی این نرم افزار با استفاده از روش های استاندارد و به روز، رمزنگاری می شوند.

امکانات اختصاصی برنامه موبایل آپ:
- از بارکدخوان اختصاصی برنامه که از دوربین گوشی شما استفاده می کند برای پرداخت قبض تنها با خواندن بارکد قبض و بدون وارد کردن شناسه های قبض و پرداخت استفاده کنید.
- جزئیات تراکنش های قبلی خود را مشاهده کنید.
- در کنار کسب امتیاز با استفاده از خدمات برنامه، هر روز می توانید در منوی امتیازگیری، با تکان دادن گوشی خود، امتیاز بیشتری کسب کنید.

نسخه : 1.1.1

نصب همزمان چند برنامه آپ در یک گوشی [ 20آپ ]


برگرفته شده از http://kiavash.blog.ir

ادامه توضیحات و آموزش دریافت شارژ رایگان در ادامه مطلب


خدمات ارائه شده در برنامه و همینطور در #733*:
- موجودی کارت های بانکی خود را مشاهده کنید. ما با یادگیری شماره کارت های پرکاربرد شما، کمک می کنیم که بدون وارد کردن مجدد شماره کارت ها و صرفا با انتخاب کارت مدنظر، موجودی آن را مشاهده کنید.
- سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنید و بسته های افزایشی اینترنت 3G برای شماره موبایل خود تهیه کنید. شارژ مستقیم و شارژ شگفت انگیز نیز قابل تهیه اند!
- بدون اینکه از خانه بیرون بروید یا حتی کامپیوتر خود را روشن کنید، قبض هایتان را پرداخت کنید. برنامه ما حتی امکان مشاهده لحظه ای و پرداخت قبض موبایل دائمی شما را بدون دانستن شناسه قبض و شناسه پرداخت! فراهم نموده است. همه قبوض کشوری، مثل آب و برق و گاز و... نیز قابل پرداختند.
- به نهادهای خیریه کشور کمک کنید. صندوق کمک به نهادهای خیریه همیشه همراه شماست.

این برنامه نیاز به اتصال به اینترنت دارد. توضیحات:
- در صورتیکه به اینترنت دسترسی ندارید میتوانید از کد #733* استفاده کنید.
- کلیه خدمات برنامه رایگان می باشد. کارمزد دریافتی بابت گرفتن موجودی توسط بانک صادر کننده کارت از حساب شما کسر می شود.
- شما میتوانید با معرفی نرم افزار به دوستانتان امتیاز دریافت کنید. برای اینکار دوستتان باید شماره موبایل شما را هنگام فعال سازی برنامه در کادر معرف وارد کند. با انجام اولین تراکنش از برنامه جدید (مثل گرفتن موجودی) شما امتیاز دریافت خواهید کرد.
امتیاز معرف در صورتی قابل دریافت است که شخص نصب کننده، برنامه را برای اولین بار نصب کرده باشد)

آموزش دریافت شارژ رایگان :

بعد از دانلود برنامه رو نصب و وارد اون بشید

بعدش شماره تلفن خودتون رو بزنید و یه اسمس که توش یه کد هست رو دریافت میکنید که کد رو باید در برنامه وارد کنید

بعد قسمت معرف میاد که میتونید شماره تلفن کسی که این نرم افزار رو به شما معرفی کرده رو بزنید(در صورتی که شماره تلفن معرف رو بزنید امتیاز دریافت میکنید)

بعد وارد منوی اصلی میشید.

الان شما باید یه تراکنش مثل خرید شارژ انجام بدید

پس از اینکه اینکار رو انجام دادید به منوی نرم افزار برگردید!

سپس یه قسمت به نام امتیاز گیری میبینید که آیکونش تکون دادن گوشی هستش!

توی اون گزینه رفته و دستگاه خود رو تکون بدید تا اون دایره کلا آبی بشه!(خط سفید کلا آبی بشه)

اگر اون رو به صد برسونید 100 امتیاز دریافت میکنید(توجه داشته باشید که فقط یه بار تو یه روز میشه اینکار رو انجام داد!

اگر امتیازتون 1000 تا شد میتونید یک شارژ 1000تومنی بگیرید

اگر امتیاز شما به هزار یا بیشتر رسید برای دریافت شارژ چنین عمل کنید:

به گزینه شارژ برید

شمارتون رو وارد کنید و استعلام محصولات رو بزنید

سپس مبلغ رو با توجه به امتیاز خودتون انتخاب کنید!

<پرداخت از محل امتیاز> رو بزنید

بعد شارژ به شما ارسال و از امتیازات شما کسر خواهد شد!


(این کار توسط خودم امتحان شده و قطعا و حتما جواب میده)


عکس های برنامه : 

با آپ شارژ رایگان دریافت کنیدبا آپ شارژ رایگان دریافت کنید

-

حجم 3 مگابایت

 

 

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۲۹)

سلام وقتی میخوام قبض ها رو واریز کنم بعد از وارد کردن رمز دوم کارت سپه پیغام شما باید یک تراکنش انجام دهید روی صفحه نمایان میشه چه مشکلی وجود داره لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید ما فقط برنامه و قرار دادیم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من 5182 امتیاز داشتمو همیشه شارژ میخرمو کارامو انجام میدادم امروز حسابمو چک کردم دیدم 5182 امتیازم تبدیل شده ب 182 امتیاز و 5000 امتیازم یدفه پریده برنامه رو پاک کردم دوباره با همون خطم وارد برنامه شدم دیدم همون 182 امتیازم . چرا 5000 تا از امتیازم پریده میدونین من چقد خرید کردم تا امتیازم بشه اون ملت رو مسخره کردین این همه زور میزنیم خرید میکنیم گوشیو تکون میدیم امتیاز بگیریم اخرش امتیازمون میشه صفر . من ک دیگ خرید نمیکنم ازتون و ب تمام اشناها و دوستامو خانوادم میگم خرید نکنن ازتون ک الکیه و امتیازشونو صفر میکنید . *********** این شمارمه اگ فکر میکنید دروغ میگم چک کنید تا ببینید ک بیشتر از 5000 امتیاز داشتمو همشو صفر کردین شماها . اگه امتیازمو برگردوندین بعد خرید میکنم وگرنه یه جوری همه جا پخش میکنم ک وقتی امتیاز بره بالا خودشون صفر میکنن امتیازا رو تا کسی ازتون خرید نکنه
پاسخ:
سلام

دوست عزیز ما فقط برنامه و قرار میدیم

میتونی با پشتیبانیش حرف بزن : |
سلام خسته نباشید فقط اگه اینترنت روشنه میتونم امتیاز جمع کنم یا فرقی نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

با پشتیبانی صحبت کنید
سلام میشه راهنمایی کنین چجوری ازش استفاده کنم
پاسخ:
سلام

به سایت آپ مراجعه کنید !
من  یک شناسه قبض وارد کردم ذخیره شده,حالا میخوام پاکش کنم, چه جوری پاک کنم
پاسخ:
سلام

با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید
سلام ببخشید من میخوام گوشیمو به تنظیمات کارخانه برگردونم 
تو برنامه آپ 2070 امتیاز دارم 
اگه به تنظیمات کارخانه بر گردونم دوباره نصب کنم آپ رو امتیازام میپره؟

پاسخ:
سلام

خیر
تو رو خدا دعا کنید بی ام دبلیو واسم دربیاد به امید ارزوی قلبی واقعا نیازش دارم؟


سلام من چند سال از 733 شارژ میگیرم اگر از این برنامه استفاده کنم امتیازهای قبلیم که با 733 جمعشون کردم با این برنامه جمع میشن ؟ و یه سوال دیگه چطور امتیازهای 733 ببینم 
پاسخ:
شما باید با خوده 733 تماس بگیرید برای نمیایش
من دیگه استفاده نمیکنم
سلام خسته نباشی داداشی مرسی بابت برنامه این برنامه دیه کار نمیکنه راه دیه نداره شارِژ بگیریم ازش یا برنامه دیه ای نی من مصرفم خیلی بالاس 
پاسخ:
فعلا متاسفانه راهی نیستش
سلام من دوماه و یا شاید سه ماه  دارم از این اپ استفاده میکنم  ولی از وقتی که این اپ بسته شده  بدبخت شدیم نمیدونیم چیکار کنیم  لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:
ما نگیرننمون خودش کلیه
25 امتیاز میده شما میتونید روزی با 20 آپ 500 تومن جمع کنید
  • امید خوش اخلاق
  • سلام باگ ها که گفتی چی هستن؟
    پاسخ:
    یعنی مشکلاتی که داشته
    من دانلود کردم ولی اینجوری که میگین نیست.اصلا با تکون دادن امتیاز نمیده
    پاسخ:
    بسته شده فعلا 
    سلام چرا دیگه امتیاز نمیده؟؟؟
    فقط میگه دریافت امتیاز. از این بخش با تراکنش مالی بدون محدودیت روزانه؟؟؟اخه چراااا؟؟؟
    پاسخ:
     فعلا انگاری مسدود شده شاید هم میخوان باگ ها رو رفع کنن و ...

    با سلام ازتون یه سوال داشتم ببخشید من چند وقته که آپ  رو تکون میدم ولی امتیازی دریافت نمیکنم
    فقط می نویسه که امتیاز شما بعدأ ثبت خواهد شد

    شنیدم که میگن مسدود شده راسته یا نه
    پاسخ:
    بله فعلا انگاری مسدود شده شاید هم میخوان باگ ها رو رفع کنن و ...

    چرا برنامه آپ مسدود شده
    پاسخ:
    بنده مدیرش که نیستم که بدونم شاید بستنش 
    سلام  انگار فهمیدن بهمون حالا چیکار کنیم
    چطوری باید شارژ بگیریم. ?راهی اگه هست لطفا بگین ما هم استفاده کنیم.
    پاسخ:
    بله فعلا انگاری مسدود شده شاید هم میخوان باگ ها رو رفع کنن و ...

    همراه اول با این همه عظمت و درآمد سالی یک بار عید نوروز دو هزار تومان اعتبار رایگان میده ولی این شرکت سالانه سی و شش هزار تومان فقط با تکون دادن گوشی به مشتریاش میده هزار تومن هم اولش که ثبت نام میکنیم و به ازای هر نفر معرفی کردن دیگران هم هزار تومن یعنی به عبارتی بین چهل تا پنجاه هزار تومان. رو چه حسابی معلوم نیست ؟؟؟؟؟ شماره کارت بانکی و رمز دوم تو نرم افزار ثبت میشه خداکنه آخرش شر نشه
    پاسخ:
    حرف جالبی بود واقعا
    برام سواله که سود شرکت از تکان دادن گوشی و دادن امتیاز چیه؟
    پاسخ:
    ماهم واقعا نمیدونیم شاید تعداد آنلاینی سایت بالا میره و برنامه مشهور میکنه
    سلام عالیه
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ببخشید تو قسمتی که شماره معرف رو وارد میکنی بعدا برای دریافت شارژ رایگان بایداین شماره معرف به اینترنت وصل بشه یا بدون اینترنت هم میشه شارژ رایگان گرفت
    پاسخ:
    بله
    میشه لطفا یه لینک بدین که چند نسخه رو با هم دانلود کنم؟
    پاسخ:
    کدوم نسخه ها
    من 2000 تومن رایگان شارژ کردم
    پاسخ:
    :)
    سلام من هکش کردم اموزشم میدم باشارژده تومنی09354366875
    پاسخ:
    اثبات و به ایمیل بفرستید

    ببخشید رمز دیگر هم هست که شارژ بیشتر میدی

    بعضی از دوستام از این روش استفاده میکند ولی به من نمیگند

    پاسخ:
    شما چند آپ استفاده کنید
    رمز دیگه ایی وجود نداره
    عالی بود خیلی خوبه مرسسسسسسسسسسسسسسسییییییی


    آقاکیاوش توروخدا الان به من بگوبایدچه راهکاری پیداکنم تاباسیستم ویندوزازاپ استفاده کنم
    پاسخ:
    دوست عزیز بنده واقعا نمیتونم کاری کنم باید سازنده این امکان رو برای ویندوز فون بذارن
    آخه این که خیلی بده توروخدایه راهی برامن پیداکنیدتابتونم باسیستم عامل ویندوزاین کارروانجام بدم.اینجوری خیلی بده☹
    پاسخ:
    http://app.733.ir/

    میتونی به لینک زیر مراجعه کنی و درخواست ساختشو بدی
    سلام گوشی من ویندوزفونه چطوری بایدبابرنامه ی اپ امتیازبگیرم تابتونم شارژ رایگان وکارای دیگه انجام بدم لطفاراهنمایی کنید
    پاسخ:
    متاسفانه برای ویندوز فون این امکان نیست و برای ویندوز فون این برنامه وجود نداره 
    عالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    محبوبـــ کــردن

    کد گوگل پلاس سری اول