کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

دانلود Instwogram 7.6.0 - داشتن چند اینستاگرام اندروید

کیــاوش | يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

 

اینستاگرام Instagram برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید !


ورژن : 7.6.0 
 

قابلیت های برنامه Instwogram:

– نصب به صورت جدا و استفاده از دو حساب فعال همزمان
– امکان ذخیره کردن فیلم و عکس
– امکان اشتراک لینک عکس ها و فیلم ها
– شروع فیلم همراه با صدا

 

.:: دانلود Instwogram 7.6.0 برای اندروید ::.

 

 

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۲۴)

میشه کلا بگین تگ چیه؟چطور میتونم تگ کنم؟
پاسخ:
سلام

یعنی این که یک فرد و روی عکستون بزنید یا با علامت @ بیایید انتخابش کنید زیر پست ها 
سلام من نسخه ی رسمی اینستا رو دارم میخوام یکی دیگه هم بسازم با این برنامه میشه؟مشکلی ایجاد نمیکنه برای اون یکی که پاک بشه ؟؟
پاسخ:
بهتره این مطلب و بخونید : 

باهاش میشه فیلم یک دقیقه ای گذاشت؟؟من نسخه قدیمشو دارم نمیشه
پاسخ:
سلام

نمیشه
سلام

برای نصب این برنامه اندروید گوشی باید چند باشه،؟گوشی من 4.1.1هست
پاسخ:
سلام

مشکلی نداره 
سلام چرا بعده نصب مینویسه نصب مسدود شد
پاسخ:
سلام

نسخه پایین هستش عزیز
سلام نمیشه ماله منم ارور میده ک دستگاه دیگری رو این جیمل هس 

یعنی چی من پنج تا نمیخام همون یه دونه باشه حله

پاسخ:
سلام

منظورتون و متوجه نمیشم ، میشه واضح تر بگید؟
سلام ببخشید تواینیستا گرام من که میخوام usernameروبزنم همشerrorمیده میشه لطفاً راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام

چه اروری میده ؟
من وقتی میخوام installکنم آنتی ویروسم اخطار میده که برنامه عملکرد مخرب تروجان داره.
پاسخ:
سلام

مطمعن باشید اگر ویروس باشه قرار نمیگیره

به دلیل این که یه نسخه مود شده هستش این و میگه !
داداش من گوشیم xperia mini هس یه اینیستا ببگین به من که گوشیم باز کنه ممنون اگه بشه تو تلگرام بدین ممنون میشم @marty_melies
پاسخ:
سلام

مشکلی انداره این برنامه
سلام من اینو نصب کردم ولی دایرکت نمیشه پیام داد چرا؟؟
پاسخ:
سلام

قسمت شو نداره اصلا؟

یا داره پیام ارسال نمیشه؟>
میخواستم بدونم که اگه دو اکانت تویه گوشی باشه ایا کسی متوجه میشه که این دو به هم ربط دارن؟

پاسخ:
سلام

اگر اسم ها فرق کنه نه

بستگی داره
نه با اینستاگرام اصلی چنین مشکلی ندارم 
پاسخ:
سلام

والا نسخه جدیدی نداره

شما از همون اینستاگرام جدید هم میتونید به بقیه پیج هاتون وصل شید
نسخه 7،6،0 هست اوایل میتونستم فالو کنم بعد نتونستم هیچ پیغامی هم نمیده 
پاسخ:
سلام

با اینستاگرام اصلی هم همین مشکل و دارید ؟
سلام چرا من نمیتونم کسی را فالو کنم؟از دیشب تابحال اینطور شده 
پاسخ:
سلام

نسخه اینستاگرامتون چند هستش؟

شاید به خاطر بروزرسانی خوده اینستاگرام هستش

سلام.چرا نمیتونم کسی رو فالو کنم؟؟ینی اولش میشد ولی الان هرکاری میکنم نمیتونم کسی رو فالو کنم
پاسخ:
سلام

پیامش چی هستش؟
یه سوال داشتم 
من یه اکانت از instwogram رو ساختم دومی روچجوری بسازم .ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام

با خود اینستاگرام
سلام خسته نباشید. 
یه سوال داشتم. میخواستم بدونم تو اینستا همزمان میشه بیشتر از پنج تا اکانت دلشت؟ ایمیل هام هم متفاوت باشن.
پاسخ:
بله میشود
  چرا این برنامه ویروسی هس واقعا گوشیمو داغون کرده حتی انتی هم نمیتونه حذفش کنه 
پاسخ:
سلام

ویروسی نیستش

این فایل 60 آنتی ویروس تایید کردن ک ویروس نداره لینک تست : http://bit.ly/1QQlefc

با شیلترشکن تست کنید ( ش = ف )
من دوتا اینستا دارم ،،حالا اینستا سومی نصب کنم  اونیکی اونیکی اینستاهام مشکل پیدا میکنه یانه  
پاسخ:
سلام
خیر مشکلی پیدا نمیکنه
سلام منم دانلود,کردم ولی وقتی میزنه نصب هرکاری میکنم کلیک میکنم نمیاره ولی تا میزنم خیر انحام میزه ولی نصبش نمیاره سرکاریه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

اندرویدتون چند هستش؟
سلام وعرض خسته نباشید

.من دانلود کردم ولی install نمیشه هرکار میکنم میشه راهنماییم کنید؟؟؟ اندرویدمم 4 هست
پاسخ:
سلام

مشکلی نداره


سلام برای من تا اونجایی که میخوام عکس بذارمو اسکیپ بزنم نیره وای اسکیپو که میزنم ارور میده.
پاسخ:
سلام

نیره وای اسکیپو : یعنی چی؟
 سلام من دانلودش کردم ولی قبلا باجیمیلم دوتا پیج ساخته بودم و ب دلیل فرموشیپسورد نتونستم واردشون بشم وارد این برانامه میشم میگه دیس ایمل ایزتکین بای انثراکانت .ینی چی من باید چیکارکنم؟؟میتونم یه حساب جیمیل جدید بشازم میشه راهنماییم کنین ممنون
پاسخ:
سلام

نباید این کار و میکردید
سلام من برنامه رو دانلود کردم ولی بعد مینویسه باز نمیشود لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام

شما دوباره دانلود کنید و اگر میشه اندرویدتون و بگید به بنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول