کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

 

دانلود گوگل الو Google Allo

Google Allo 1.0.006_RC18 مسنجر و پیام رسان جدید شرکت بزرگ گوگل است که به تازگی و رسما توسط این شرکت در مارکت اندروید معرفی شده است . مسنجر گوگل الو از تمامی ویژگی هایی که گوگل فراهم کرده است برای تجربه یک پیام رسانی کامل و کاربردی استفاده خواهد کرد. این مسنجر به طول پیشفرض از دستیار صوتی گوگل یا همان google assistant بهره خواهد برد. الو دیگر شما را مجبور به استفاده از سایز ثابت برای بیان "بلندتر" منظور و حس شما در متن نخواهد کرد و در عوض در ارسال متن یک نوار لغزنده کوچک قرار داده است که به شما اجازه می دهد پیام‌های خود را بزرگتر و یا کوچکتر به مخاطب ارسال کنید. نام این قابلیت در اصل زمزمه یا فریاد (whispering or shouting) است. همچنین مقدار زیادی برچسب و استیکر در الو موجود است که هنرمندان مستقل و کاربران آن ها را طراحی و توسعه دادند. الو توسط پشتیبانی از پیش‌بینی هوشمند و پیام‌های گذشته ارسالی خودتان به شما اجازه خواهد داد که پاسخی در چت و مکالمات شما به صورت خودکار ارسال شود.البته پاسخ‌های پیشنهادی پیش‌تر در Inbox جیمیل مورد استفاده قرار گرفته بود. البته الو توانایی یادگیری دارد و در طول زمان پاسخ‌های قابل قبول‌تری توسط هوش مصنوعی خود خواهد داد. این پیشنهادها شامل Emoji و استیکر نیز می‌شود. پیش‌بینی نیز بر اساس متن و عکس‌ها ارائه شده توسط شماست. طبق این قابلیت، اگر کسی برای شما یک تصویر را می‌فرستد، الو می‌تواند آنچه در آن است و نشان می‌دهد را کاملاً تشخیص دهد. این تنها یکی از ویژگی‌های هوشمند در الو می‌باشد. ویژگی مهم دیگر این پیام‌رسان Chatbot است که بر اساس دستیار گوگل (Google Assistant) ساخته شده است. با این قابلیت می‌توانید بدون خروج از صفحه چت خود به جستجو بپردازید، غذا سفارش دهید و یا حتی سوال‌های پیچیده بپرسید!

 

نسخه / ورژن : 1.0.006_RC18

حجم فایل : 18 مگابایت


 
دستیار Allo امکان استفاده از خدمات گوگل و دسترسی به داده‌ها را در داخل چت شما می‌دهد. همچنین شما می‌توانید نقشه‌ها، عکس‌ها و یا اخبار را جستجو و ارسال کنید. شما می‌توانید در راه بازگشت به خانه به طور مستقیم به صحبت با دستیارگوگل بپردازید و از مسائل روز، نتایج مسابقات، فیلم‌های روز و... با خبر شوید. درست همانند آن چه که کاربران محصولات اپل با سیری انجام می‌دهند.
برنامه‌ی پیام‌رسان Google Allo این امکان را دارد تا تصاویری که از کاربر دیگری دریافت می‌کنید را بررسی و تحلیل کند. الو برای این منظور از اطلاعات موتورهای جستجوی گوگل بهره می‌برد و با این روش می‌تواند در مورد تمام تصاویری که دریافت می‌کند بعد از تجزیه و تحلیل نظر بدهد. کاربران هم می‌توانند با استفاده از نظرهایی که الو برای‌شان در نظر می‌گیرد، پاسخ مخاطب‌شان را بدهند. به‌طور مثال اگر یکی از دوستان‌تان تصویری از جشن تولدش برای‌تان بفرستد، الو می‌تواند بعد از آنالیز تصویر که در زمان اندکی صورت می‌گیرد، پاسخ‌هایی مثل «تولدت مبارک» یا «در این تصویر معرکه افتادی» را پیش روی‌تان قرار بدهد. در این حالت کاربر می‌تواند از مجموعه‌ای از پاسخ‌هایی که پیش‌روی‌اش قرار می‌گیرد، بهترین را انتخاب کند.
البته گوگل به حفظ حریم خصوصی اهمیت داده و گفته است محتوای رد و بدل شده در پیام رسان Allo رمزگذاری شده است. این رمز نگاری به صورت End-to-End است. در این نوع رمزنگاری تنها افراد دو طرف ارتباط، قادر به خواندن پیام‌ها هستند. در این شیوه ارتباطی، شنود کلیدهایی که برای رمزگذاری مکالمه استفاده می‌شود برای هیچ فردی از جمله رساننده خدمات اینترنتی و ارائه دهندگان خدمات مخابراتی امکان‌پذیر نخواهد بود. شما در الو می‌توانید به صورت ناشناس در شبکه مکالمه و گفتگو داشته باشید و برای آن تاریخ انقضا تعریف کنید. بعد از این تاریخ محتوای گفتگو منقضی شده و چت نیز برای همیشه حذف می‌شود. چیزی که پیش‌تر در گفتگوی محرمانه (secret chats) در تلگرام ارائه شده بود.
 

برخی از ویژگی های برنامه پیام رسان Google Allo اندروید :

  • پاسخ هوشمند به پیام ها بدون تایپ کردن یک کلمه
  • بخش جالب ALL CAPS برای ارسال پیام جهانی
  • حالت ناشناس : ارسال پیام با رمزنگاری دو طرفه
  • محیط کاربری بسیار ساده و بدون هیچ تبلیغات
  • طراحی عالی و دوست داشتنی + ارسال سریع کد

 

.:: دانلود Google Allo 1.0.006_RC18 با حجم 18 مگابایت برای اندروید ::.

 

تغییرات نسخه ی v1.0.006_RC18 :

  • انتشار نسخه اول برنامه در گوگل پلی .

 


 

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول