کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

لغو دسترسی دستگاه های دیگر به حساب تلگرام شما

کیــاوش | سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 درست است که پیام رسان تلگرام به لطف سرعت بالا ، امنیت و استیکرهای جذابش در مدت کوتاهی توانست جای شبکه‌هایی مثل وایبر، لاین و واتس‌آپ را بگیرد. اما برنامه تلگرام نیز با وجود امنیت بالایش ممکن است گاهی هک شود.

در تلگرام شما می توانید از نرم افزار و خدمات این پیام رسان در دستگاه های متعدد مانند موبایل ، تبلت و کامپیوتر به صورت همزمان و تنها با یک حساب کاربری بهره ببرید و همین قابلیت می تواند یک مشکل امنیتی به شمار آمده و حساب شما را تهدید کند. به عنوان یک مثال ساده

مدیران گروه ها که از طریق کامپیوتر وارد تلگرام می شوند گاهی پیش می آید که بدون زدن Log out ، کامپیوتر را خاموش می کنند، گاهی نیز ناگهان برق می رود و گاهی هم فراموش می کنند که کلید خروج را در صفحه تلگرام بزنند.در این صورت نفر بعدی که پای آن سیستم می نشیند می تواند به تمام اطلاعات تلگرام آن فرد دسترسی پیدا کند.

 

اما در تلگرام شما می توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات امنیتی برنامه، دستگاه های دیگری را که به حساب تلگرام شما وارد شده اند را مشاهده کرده و از حساب خارج کنید.

لغو دسترسی دستگاه های دیگر به حساب تلگرام شما در اندروید:

اگر می خواهید بدانید که تلگرامتون هک شده یا نه و به عبارت کامل‌تر بتوانید تمام لاگین‌ها(تمام ورودی‌‌ها)به تلگرام با آی‌پی و در زمان‌های مختلف با هر وسیله شامل موبایل یا رایانه و… به تلگرام را رویت کرده و سپس از حساب خارج کنید، مراحل زیر را طی کنید:

 

1- ابتدا وارد منوی تلگرام شده و سپس گزینه Settings را لمس کنید.

2- در مرحله بعدی گزینه Privacy and security را یافته و سپس لمس کنید.

3- در قسمت security گزینه Active Sessions را انتخاب کنید.

 

اول وارد تنظیمات میشیم :


 

بعد وارد privacy and security میشیم

 

 

و بعدش گزینه Active Sessions و انتخاب میکنیم و وارد بخش مورد نظر میشیم

 

نکته : در بخش Active Sessions تمام دستگاه های متصل به تلگرام و نشون میده

به عنوان مثال من تلگرام را بر روی دسکتاپم فعال کرده ام و اطلاعاتش (نوع سیستم عامل، آی پی،آخرین زمان اتصال) را می توان در این قسمت مشاهده کرد.


بنده با وینروید آموزش و قرار دادم :

 

در صورتی که میخواید دستگاهی که وصل شده و پاک کنید روی گزینه Terminate All Other Sessions بزنید و اوکی کنید

وقتی که لغو بشه اگر بخواد فرد وارد بشه کد و میفرسته به تلگرام و در صورت درست بودن کد میشه با اون دستگاه دوباره به تلگرام وصل شد

نکته امنیتی در هنگام استفاده از پیام رسان تلگرام :
از متن‌های بدافزاری که با عناوین ”این متن را مهندس فلانی طراحی کرده است و بفرست به یک نفر دیگه اسمش میاد و …” منتشر می‌شوند، آنها را کپی و اجرا نکنید.
همچنین روی لینکی که از شما اطلاعات شخصی می‌خواهد و یا لینک نصب نرم افزار می‌باشد لمس و اقدام به نصب اپلیکیشن نکنید زیرا ممکن است دارای کدهای مخرب و ویروس بوده که بعد از کپی یا نصب کردن آن به گوشی و حریم خصوصی شما نفوذ کند.

 لغو دسترسی دستگاه های دیگر به حساب تلگرام شما در iOS:

۱- ابتدا به Settings تلگرام مراجعه نمایید.

۲- گزینه Chat Settings را لمس کنید.

۳- Terminate All Other Sessions را لمس کنید.

۴- در پنجره باز شده بر روی OK ضربه بزنید.

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۱۷)

سلام. من میخواستم بدونم ازکجا بفهمم که اون ای پی که تو قسمت اکتیو سیزن نشون میدن مال تلگرام دسکتاب خودمه . اخه چندتا هست و من رو سیستمم که تلگرام دارم چندین بار شده تلگرامم قطع شده و مجبور شدم دوباره نصب کنم . میخوام بدونم از کجا بفهمم کدوم ای پی مال تلگرام فعالمه. که بدونم هک شدم یا نه.
پاسخ:
سلام

آی پی و تو گوگل سرچ کنید 

سلام من هم مثل دوستان دیگر دستگاه خودم رو میبینم و پیام میده که: 
که بدلایل امنیتی شما نمی توانید در زمان چند ساعت دیگر بعد از متصل شدن دستگاه جدید، ارتباطات قبلیتان را قطع کنید:
من log out  هم کردم و باز نصب کردم و هر دفعه موقع نصب میگه کد امنیتی رو به other device میفرستم.
این یعنی هک شدم ظاهرا....حالا چه کنم؟ ممنون

پاسخ:
سلام

هک نشدید :|
سلام...خسته نباشید
منم مثل اکثریت میخوام دستگاه های متصل به تلگراممو قطع کنم اما اول مینویسه unknown error بعدش بلا فاصله مینویسه به دلایل امنیتی و......
دوتا دستگاه میبینم
هم اسمو ورژن اندروید گوشی خودم
ولی یکیشون اون عددی ک پشت IR_ نوشته با گوشی خودم یکی هست
ولی اون یکی نیست
عدده فرق داره
حالا این نشونه چیه؟
چرا نمیتونم این دو دستگاه رو قطع کنم؟
حتی اگه خودمم،اون دستگاهی ک توی قسمت بالا نوشته نباید لغو بشه،ولی این دستگاههایی ک پایان نوشته باید لغو بشن که

سلام و تشکر از شما من نمی تونم دستگاههایی که به گوشیم وصل شدن رو حذف کنم پیغام میده هم فاسی و هم انگلیسی که بدلایل امنیتی شما نمی توانید در زمان چند ساعت دیگر بعد از متصل شدن دستگاه جدید، ارتباطات قبلیتان را قطع کنید


پاسخ:
سلام

چمد دستگاه می بینید ؟ 
سلام. من نمیتوانم seesionهای active را در تلگرام terminate کنم. هیچ پیامی هم نمیده. فقط دوباره همان لیست را به من نشان میده.  علت چیست؟

پاسخ:
سلام

عزیز تلگرام باید فعال باشه :| 


 سلام  به  خاطر فراموش کردن پسورد تلگرامم را ریست کردم دوباره نصب کردم حالا کانالم را نمیتونم مدیریت کنم ــــــــ میشه مثل همه عضو بشم  ولی مدیر نه ـــ آیا راهی هست که بتونم مدیریتش کنم؟؟؟ سپاس
پاسخ:
سلام

ریست نکردید ، دیلیت اکانت کردید 

خیر نمیشه

سلام و تشکر از شما گوشی منم مثل خانم میرا شده و نمی تونم دستگاههایی که به گوشیم وصل شدن رو حذف کنم پیغام میده هم فاسی و هم انگلیسی که بدلایل امنیتی شما نمی توانید در زمان چند ساعت دیگر بعد از متصل شدن دستگاه جدید، ارتباطات قبلیتان را قطع کنید

for security reasons you cannot terminate older sessions within a few hours after connecting a new device

لطفا زودتر راهنماییم کنید.


پاسخ:
سلام

ببخشید ، گوشی که داخل تلگرام های فعال هستش ، مثل ما خودتون هستش ؟ 


سلام من نمیتونم ترمینیت کنم ،میگه به علت مسائل امنیتی نمیتونی..چه کاری باید کرد؟

پاسخ:
سلام 

لطفا متن انگلیسی و بنویسید 
سلام ،وقتی وارد قسمت terminate all other sessionsمیشم کد حذف نمیشه،یعنی تلگرامم هک شده؟اگه هک شدم چیکار کنم تا کسی ک منو هک کرده به تلگرامم دیگه دسترسی نداشته باشه؟
پاسخ:
سلام 

ای بابا بررسی کن ببین هک شدی یا نه اول 😒 

مدل گوشیش مثل مال خودته؟ 
سلام یه گوشی مشابه گوشی خودم تو اکتیو سشن نشون میده و هرچی Terminate All other sessions رو میزنم لغو نمیشه چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام 

اون خودتون هستید 
من دوتا گوشی دقیقا مشابه گوشی خودم همین مدل در اکتیو سشن نشون میده با نسخه اندروید کمی پایین تر ممکنه ورژن های قبلی خودم باشه ؟ یا حتما کسی منو  میبینه ؟
پاسخ:
سلام

بررسی کنید ببنید برای اون زمان بوده یا نه

امکانش هستش
سلام ی گروه دارم ولی نمیتونم افراد لیست تلفنم رو دعوت کنم پیغام میده شما فقط میتوانید مخاطبین خود را وارد کنید دلیل این موضوع چیه و چطوری میتونم از این مشکل رها بشم
پاسخ:
سلام

باید شمارتون و داشته باشن اونها هم و جز مخاطبینشون باشید
تلگرامی که روی کامپیوتر نصب کردم گروههام رو نشون نمیده چرا؟
پاسخ:
آخرین نسخه و نصب کتید

باید نشون بده
ممنون از شما
پاسخ:
تشکر :)
alan man tele ro goshi yeki dge az dostam bod mikham vasash log out she yani dg pmaro nabine terminate beznm okeye ?
پاسخ:
سلام

بزنید بله حل میشه
سلام
من یه گروه تو تلگرام دارم میخوام یه کاری کنم جز من کسی نتونه شخص دیگه ای را اضافه یا حذف کنه آیا راهی هست؟
پاسخ:
سلام

شما باید آپدیت کنید به سوپرگروه

بعدش مدیریت و خودتون داشته باشید
سلام..من دسترسی رو لغو کردم اما ناخواسته.دسترسی مربوط به لپ تاپ خودم بود حالا دیگه نمیتونم دوباره با لپ تاپم تلگرام رو باز کنم..کد واسم نمیاد..چیکار کنم..؟
پاسخ:
مطمعن هستید

شما تلگرام رو پی سی و یک بار پاک کنید دوباره نصب کنید مشکل حل میشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول