کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

توضیحاتی در مورد آنتی ویروس بولگارد - BullGuard

کیــاوش | يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

 

 

 آنتی ویروس بولگارد (BullGuard)

بولگارد در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد و یکی از برندهای امنیت موبایل و اینترنت با سریع ترین رشد محسوب می شود. امروزه، پرطرفدارترین محصولات آن شامل راه حل های نرم افزاری پشتیبان موبایل و پی سی می شود. فلسفه بولگارد همیشه یکسان باقی مانده است، هدف بولگارد ترکیب مهارت فنی با درک اصیل از نیازهای مشتری ، ایجاد محصولات ساده و با استفاده آسان برای ارائه حفاظت کامل و همینطور توانمند کردن مشتریان برای کنترل و مدیریت اطلاعاتشان در فضای اینترنت می باشد.

چرا آنتی ویروس بولگارد 2014 را انتخاب کنیم؟

آنتی ویروس بولگارد 2014 به همراه یک سیستم حفاظت غیرقابل نفود بر اساس چندین لایه دفاعی عرضه می شود. این آنتی ویروس باعث می شود که همه خطرهای آنلاین از جمله جدید ترین انواع ویروس ها، هرزنامه ها، فیشینگ،روت کیت، بات‌نت ها و پیوندها و هرزنامه های مشکوک خارج از سیستم شما باقی بمانند.

  • میزان بالای تشخیص بدافزار که بوسیله آزمایشگاه های تست مستقل تایید شده است.
  • تشخیص رفتاری پیشرفته برای پیشگیری در برابر جدیدترین تهدیدها.
  • نصب ساده و استفاده آسان.
  • فیلتر هرزنامه قابل سفارشی شدن که هیچ برنامه آنتی ویروس دیگری این ابزار را عرضه نمی کند.
  • ضد جاسوسی موثر برای دور نگه داشتن شنود کنندگان.
  • پشتیبانی رایگان و پاسخگوی سریع ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

 

ویژگی ها :

  • کار با آنتی ویروس بولگارد ساده است

نصب سریع، طراحی منظم و گرافیکی مبتکرانه . آنتی ویروس بولگارد ۲۰۱۳ بدون هیچ مشکلی انجام اسکن های سریع و سفارشی کردن تنظیمات حفاظتی کامپیوتر را برای شما ساده می کند.

  • آنتی ویروس، اشکالات و خطاهایی که در مسیرش است را متوقف می کند

با توجه به آزمایشگاه های مستقل دیگر، آنتی ویروس بولگارد بهترین نرم افزار در اینجاست. زیرا کمپانی روش های تشخیص سنتی و روش های دیگر تشخیص که در صنعت پیشرو هستند را ادقام کرده است. بطور خلاصه می توان گفت این آنتی ویروس با یک سیستم دفاعی چند لایه ای هرگونه ویروس شناخته شده یا شناخته نشده را تا قبل از آلوده کردن سیستم ،حذف می کند.

  • آنتی ویروس همه ویروس های شناخته شده و ناشناخته را تشخیص می دهد

وقتی آنلاین می شوید به حفاظت در بالاترین سطح نیاز دارد. به این دلیل است که بولگارد یک موتور آنتی ویروس قوی ایجاد کرده است. این موتور روشهای تشخیص مبتنی بر امضا ، روش سنتی تشخیص بدافزارهای شناخته شده و روش تشخیص رفتاری پیشرفته را با هم به صورتی ترکیب می کند که جدیدترین شاخه های ویروس ها نیز شناسائی شوند. اگر کد مخرب از یک لایه عبور کند، در لایه بعدی گرفتار می شود.

  • فیلتر هرزنامه: مشکلات را دوبار تجربه نکنید

آنتی اسپم بولگارد، تمامی هرزنامه هایی را که دریافت می کنید را مسدود می کند. این کار نه تنها باعث صرفه جوئی در هزینه و انرژی شما می شود، بلکه باعث حفاظت در برابر کلاه برداری های فیشینگ و تبلیغات ضداخلاقی نیز می شود.

  • یک مرور گری امن ، که شفافیت را به ارمغان می آورد

گاهی کدهای مخرب در وب سایت ها وجود دارد. و بعد از هر کلیک سیستم شما بطور ناخواسته آلوده می شود. و اغلب موجب سرقت برخی از اطلاعات می گردد. با امکاناتی که بولگارد جهت مرورگر در اختیار شما می گذارد، همیشه هنگام مواجه شدن با لینک های مخرب با دریافت هشدار محافظت را احساس می کنید.

  • عملکرد بالای سیستم: هیچگاه سرعتتان کم نخواهد شد

بسیاری از نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس هاباعث کند شدن سرعت سیستم می شوند. اما طراحی آنتی ویروس بولگارد بطوری است که شما از عملکرد بالای آن اطمینان کامل حاصل خواهید کرد. با این حال اگر شما برنامه نویسی یا طراحی می کنید و یا به بازی های کامپیوتری مشغولید ، می توانید همان انتظار قبلی را از عملکرد سیستم تان داشته باشید.

  • پشتیبانی رایگان 24/7

ما شما را در تمامی مشکلات امنیتی که ممکن است مواجه شوید، همراهی می کنیم. این سیستم در هر ساعتی در روز یا شب قابل انجام است. شما همچنین می توانید بطور آنلاین از این پشتیبانی استفاده کنید.

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول