کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

سوالات متدوال پیرامون بازی کلش رویال

کیــاوش | شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

 

پس از آنکه که کمپانی سوپرسل سازنده ی بازی های بوم بیچ، هی دی و بازی محبوب کلش آو کلنز از بازی جدیدی به نام کلش رویال (clash royale)  رونمایی کرد.

حال که مدتیست که از انتشار کلش رویال در این کشورها گذشته و خبر انتشار این بازی به گوش علاقه مندان رسیده است، بحث ها و سوالات زیادی پیرامون این بازی به خصوص توسط کلش بازان که مدت زیادیست بازی کلش آف کلنز را دنبال می کنند و کلش بازان ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند در انجمن رسمی کمپانی سوپرسل مطرح گردیده است. بی شک شباهت زیاد نام این بازی به بازی کلش آف کلنز به خاطر وجود کلمه ی نام آشنای کلش  عامل تحریک کننده ای برای مطرح شدن بسیاری از این سوالات می باشد.

ما در این مطلب متداول ترین سوالات مطرح شده در انجمن سوپرسل که توسط مسئولین سوپرسل به آن ها پاسخ داده شده  و در صفحه اصلی سایت رسمی بازی کلش رویال قابل مشاهده است بدون کوچک ترین تغییری ترجمه کرده و برای شما عزیزان تدارک دیده ایم، چه بسا همین سوالات از جمله سوالاتی باشد که برای شما هم پیش آمده و ذهنتان را به خود مشغول کرده است.

این سوالات به شرح زیر هستند:

 

2- آیا کلش رویال توسط همان تیمی تولید گردیده که بازی کلش آف کلنز را ساخته اند؟

پاسخ: اگرچه چند تن از اعضای موسس کلش رویال از افرادی هستند که در گذشته در تیم کلش آو کلنز حضور داشته اند، امّا در حال حاضر این افراد دیگر جزو توسعه دهندگان کلش اف کلنز نبوده و تنها بر روی توسعه کلش رویال مشغول به فعالیت هستنند. ما قصد داریم که توسعه بازی جدیدمان (کلش رویال) توسط تیمی مجزا ادامه یابد.

1- آیا کلش رویال همان کلش آف کلنز می باشد؟

پاسخ: خیر، اینطور نیست. کلش رویال و کلش آف کلنز دو بازی کاملاً مجزا بوده و توسط دو تیم مستقل و جدا از هم توسعه و تولید می گردند.

3- آیا کاراکترهایی که در بازی کلش رویال حضور دارند همان کاراکترهای کلش آف کلنز خواهند بود؟

پاسخ: شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است اتفاق بیفتد! ما همیشه به توسعه ی کلش آف کلنز و کلش رویال با تیم های توسعه دهنده جداگانه ادامه می دهیم،و از فرصت هایی که از توسعه دادن دنیای کلش به دست می آید هیجان زده ایم!

 

 

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول