کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

محض خاطر این ۸ ویژگی برنامه AirDroid، نگاهی به اندروید بیاندازید!

کیــاوش | دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

اندروید به طور پیش فرض، یک برنامه مدیریت صفحه نمایش، همانند iTunes (برای iOS) ندارد. البته واقعا نمی‌دانیم این مورد خوب است یا بد! برای جابجایی اطلاعات از اندروید به سیستم رایانه خود، هزاران راه دیگر وجود دارد. برای این کار حتی به یک نرم‌افزار هم احتیاج نخواهید داشت. اما خب همیشه مساله جابجایی اطلاعات نیست؛ شاید دل‌تان بخواهد امکانات بیشتری در اختیارداشته باشید. شاید بخواهید به طور کلی وسیله خود را مدیریت کنید. شاید اصلا به کابل و سیم حساسیت دارید! بالاخره باید راه دیگری وجود داشته باشد. نگران نباشید، AirDroid در خدمت شماست!

۱- باورتان می‌شود؟ بدون هیچ کابلی!

AirDroid یک ابزار مدیریت برنامه تحت وب است، که برای وسایل اندروید شما طراحی شده است. این ابزار کمک می‌کند که بدون نیاز به هیچ کابل اتصالی، تنها با اسکن یک کد QR، به هر سیستم رایانه‌ای که می‌خواهید متصل شوید. پس از آن می‌توانید، فایل ها را جابجا کنید، بک آپ بگیرید و یا هر کار دیگری که مد نظر دارید.

یعنی نیاز نداشتن به سیم اینقدر مهم است؟ بله! شما می‌توانید ابزارهای بسیاری برای مدیریت اندروید خود پیدا کنید، دروغ چرا؟ خیلی از آن ها حتی از AirDroid عملکرد بهتری دارند. اما چرا AirDroid؟ چون سیم ندارد! به راحتی صبح به صبح که پای سیستم خود می‌نشینید، سری هم به صفحه این برنامه بزنید و همه چیز را رو به راه کنید. تمام کاری که باید انجام دهید، رفتن به www.web.airdroid.com و اسکن کد QR شناسایی است.
حتی می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید. با این کار مدیریت و جابجایی‌ها حتی در حالتی که اندروید و سیستم رایانه شما از دو منبع اینترنتی متفاوت تغذیه می‌کنند هم ممکن می‌شود.
در طول ماه می‌توانید ۱۰۰ مگابایت جابجایی رایگان داشته باشید، اما بایستی این مقدار را با پرداخت مبلغی، تا ۱ گیگابایت افزایش دهید.

۲- با کامپیوتر خود SMS فرستاده و دریافت کنید!

MightyText ابزار بهتری برای ارسال SMS از طریق سیستم رایانه است، اما خب این هم یکی از قابلیت‌های AirDroid بوده و استفاده از آن ضرری ندارد. استفاده هم نکردید، کاری به کارتان ندارد!

۳- Notification های خود را بر روی کامپیوتر دریافت کنید

وقتی کار با این برنامه را آغاز می‌کنید، در ابتدا از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید نوتیفیکیشن‌ها، منعکس شوند یا نه؟ این کارکرد بسته به انتخاب شما خواهد بود.

۴- نصب کردن و بک آپ گرفتن از برنامه‌ها

 

وقتی می‌گوییم مدیریت، منظورمان همین بخش است. اگر فایل‌های APK یک اپلیکیشن را بر روی سیستم خود دانلود کرده باشید، می‌توانید با استفاده از AirDroid نه تنها آن‌ها را بر روی اسمارت فون‌تان بریزید، بلکه قادر هستید نصب هم بکنید.

۵- فایل‌ها و تصاویر خود را بدون نیاز به کابل جابجا کنید

این برنامه، سیستم مدیریت فایل‌های شما را در یک پنجره آشنا، بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. در این پنجره میان‌برهایی به پوشه‌های شما وجود دارد. پوشه‌هایی مانند تصاویر، آهنگ‌ها و…

یک Toolbox در گوشه سمت راست پایین صفحه دیده می شود. کافی‌ست فایل‌ها را از رایانه خود به اینجا درگ (Drag) کنید.

۶- لینک و متن به کلیپ بورد (Clipboard) اندروید خود بیافزایید

در همان Toolbox، بخشی با نام Clipboard وجود دارد. هرچه می‌خواهید اینجا بنویسید، سپس دکمه Arrow را انتخاب کنید. حالا این متن داخل کلیپ بورد شما ذخیره شده است، کافی‌ست آن را به دستگاه خود پیست (Paste) نمایید.
یک نکته جالب: برعکس آنچه در بالا انجام دادید هم امکان پذیر است. در گوشی خود چیزی را کپی (Copy) کنید، اینجا در Toolbox گزینه Refresh را انتخاب نمایید تا آنچه که کپی کرده بودید ظاهر شود.

۷- با AirDroid صفحات وب را بر روی گوشی خود باز کنید

آدرس صفحه مورد نظرتان را در URL Toolbox بنویسید و بر گزینه Arrow کلیک کنید؛ فورا این صفحه را بر روی گوشی شما باز می‌کند. حال وقتی قفل گوشی را باز نمودید، صفحه در مقابل شماست.

۸- مژدگانی! گوشی گم شده شما را پیدا کرده‌ایم!

با این برنامه می‌توانید گوشی گم شده خود را پیدا کرده و یا از راه دور اطلاعات آن را پاک کنید. اگرچه خبر خوبی است، اما این کار را با برنامه رایگان خود اندروید، به نام Device Manager app هم می‌توانستید انجام دهید!

کلام آخر

به شما توصیه می‌کنیم، همین که بر روی صندلی خود نشستید این برنامه را فعال کنید. تجربه جابجایی فایل‌ها، تصاویر، نصب برنامه، بک آپ گرفتن و بسیاری کار دیگر، بدون حتی لمس گوشی، تجربه‌ای بی‌نظیر است.

لینک دانلود این برنامه با لینک مستقیم از سرور سایت AirDroid

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوبـــ کــردن

کد گوگل پلاس سری اول