کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

آندروید , آموزش ، ترفند , کامپیوتر , برنامه آندروید , بازی اندروید , دانلود فیلم , دانلود سریال ، تلگرام

کیاوش ، کیبرد آزاد

کیاوش در معنی پارسی به معنای مانند شاه هست
بنده به دلیل این که این اسم به صورت زیبا هست و افراد کمتری استفاده میکنن این قرار دادم و این وبلاگ مخصوص افراد و کاربران عزیز است و موضوعات افراد می پردازد،اشتراک گذاری (کیاوش) باعث میشود که ما انرژی بیشتری برای مطالب مفید پیدا کنیم و به صورت تخصصی تر به وبلاگ بپردازیم
(با تشکر از همه ی افراد)

تبلیغات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

آموزش حذف حساب – اکانت تلگرام Telegram

کیــاوش | دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

๑۩۞۩๑ آموزش حذف حساب – اکانت تلگرام ๑۩۞۩๑ Telegram

سلام

خب یه آموزش که هیچ کس نمیدونش و بهتون آموزش میدیم امیدوارم موفق باشید مشکلتون و حل کنید

با ما همراه باشید smiley

به صورت پیش فرض گزینه حذف در مسنجر تلگرام وجود ندارد برای حذف حساب خود در تلگرام شما باید وارد سایت تلگرام شده و اقدام به حذف حساب خود کنید برای حذف حساب خود در مسنجر تلگرام با ما همراه شوید .
ابتدا به ادرس زیر رفته و شماره تلفنی که با ان حساب تلگرام دارین را وارد کنید (شماره همراه با ۹۸+ وارد کنید)


 

 
 

یک رمز برای شما در مسنجر تلگرام ارسال میشود که باید در کادر Password وارد کنید و گزینه Sing in را انتخاب کنید
 

در صفحه جدید باز شده گزینه Deactivate account را انتخاب کنید

 

در صفحه جدید باز شده گزینه گزینه Done را انتخاب کنید
 


در آخر هم گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account را انتخاب کنید تا حساب شما حذف شود .


 

دانلود Telegram / Telegram+ / Lagatgram مسنجر تلگرام برای اندروید

آموزش گذاشتن رمز عبور (Passcode) بر روی تلگرام

لغو دسترسی دستگاه های دیگر به حساب تلگرام شما

دانلود Callgram - اضافه کردن تماس صوتی به تلگرام اندروید

دانلود برنامه تلگرام تالک اندروید Telegram Talk

دانلود برنامه تلگرام فارسی اندروید Telegram Farsi

آموزش نصب 6 اکانت تلگرام در یک گوشی

 

درصورتی که آموزشی نیاز دارید از بخش تماس با من درخواست خود را مطرح کنید :)
جهت دانلود فایل ها از وبلاگ از نرم افزار اندروید Advanced Download Manager Pro استفاده کنید

نظرات  (۹)

سلام مستقیم حذفش کنید
۲۲
پاسخ:
بله ؟ 


  • سلام من نمی توانم موبگرامم راحذفش کنم
  • سلام من نمی توانم موبگرامم حدف کنم
    پاسخ:
    سلام

    یعنی چی؟ 
    سلام من اکانت مو حذف کردم و قبلش از گروه بیرون اومدم بازم پیام های قدیمی داخل گروه هست که تا همه اعضا بخونند؟ راهنماییم کنید ممنون. 
    پاسخ:
    سلام

    بله هستش ولی اسمتون و زده پاک کردید
    سلام
    افرادی که دیلیت اکانت میکنند و حذف شدند از تلگرام ولی در گروه باقی موندند رو چطوری مشه از گروه پاک کرد؟
    ریموو رو میزنم حذف نمیشن!
    سلام ادرس اینترنتی که در صفحه هستو میزنم یه صفحه قرمز میاد اررور میده چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام

    مشکلی نداره دوست عزیز


    سلام من هرچی میرم شماررومیزنم ولی پس ورد رو نمیفرسته . راهنماییم کنید. ممنون
    پاسخ:
    براتون ارسال میشه شمارتون و با صفر وارد نکنید


    سلام
    خسته نباشین 
    ببخشید من روش شمارو برای حذف اکانتم امتحان کردم اما پسووردو بهم نمی ده 
    چیکارش کنم تا پاک شه؟
    پاسخ:
    شماره و با صفر وارد نکنید

    سلام من چندبار شمارمو وارد کردم که واسم پی ام بیاد تلگرام تا پسورد وارد کنم اما بعد از چند بار زدن خطلا میده دیگه قبول نمیکنه میگه بعدا امتحان کنید من 1ساعت بعدشم زدم بازم نشد راهنمایی کنید لطفا 
    پاسخ:
    مطمعنید درست میزنید و کاراکتر ها درست هستش ؟

    شما کپی کنید و قرار بدید

    اگر هم دستی میزنید حتما دقت کنید باید درست وارد کنید
    باعرض سلام من یک باراکانت تلگراممو حذف کردم حالامیخوام دوباره حذف کنم این روش شماروامتحان کردم وقتی paswordروارسال میکنه ومنم اونو به سایت میدم میگه رمزورود اشتباه است لطفاراهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    مطمعنید درست انجام میدید؟

    اگر کد و کپی میکنید دستی واردش کنید

    سیستم تلگرام به بزرگی و کوچیکی حروف احساس هستش

    دوباره تست کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    محبوبـــ کــردن

    کد گوگل پلاس سری اول